BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, August 31, 2009

DULU & KINI >>> 1984/85 - 2009 - MYSELF

2009



1984/85


OK.... now jom kita sama2 tengok sajian 2 wajah yg saya hidangkan utk kalian. Imbasan 25 tahun dahulu dan paparan wajah sekarang. Ini antara gambar yg ada dalam simpanan saya buat masa ni. Kwn2 yg ada koleksi gambar2 lama email kan pada saya, boleh kita share. Boleh????


Ni myself. Saya rasa saya masih seperti dulu. Lagipun tak ada apa yg perlu berubah sebenarnya sebab orangnya masih orang yg sama dan tak ada apa2 alasan pun yg boleh memaksa diri saya berubah. Apa perlu nya perubahan sikap walau siapa pun kita sedangkan penghujungnya nanti kita tetap akan ke tanah jua, tak de sapa2 pun yg akan di semadikan di atas langit. Ayah Pin tu jgn diikut, dia tu NONSENSE. Tak tau lah kot kwn2 merasakan ada perubahan pada saya selain dari perubahan fizikal, kan.

So, kwn2 nilai lah sendiri ya, tak tau nak cakap apa. Takut kot terlebih memuji diri ke, terlebih merendah diri ke (w/pun fizikal mmg rendah), terkurang memuji diri ke, terkurang merendah diri lak ke....

Makanya kita tutup tirai August 2009 ni dgn imbauan 25 tahun dulu dan situasi kini - 2009.


MY DEAREST FRIENDS....THANKS COZ WILLING TO SHARING OUR BEAUTIFUL MOMENT WITH ME.

******JANGAN ADA DUSTA DI ANTARA KITA******

6 comments:

jebateja said...

wahhh...still hensem akak ni...apa rahsia...??...

anniecute said...

Hensem???? mato problem kot, pg check. Dah tuo dik oi.... mano cantik eh. Tapi sbb dah tnyo rahsio tu perasan lah sikit ha... sbb banyak gelak kot. Gelak dan gelak dan gelak....

Lynn said...

kan...org dah kata muke tu ada iras-iras arni nazira tuh....yesszaa gelak n gelak....awet muda gitu...muuahhh

anniecute said...

Ehh !!! apasal lak terasa lembut lantai ku pijak ?? Nak kata tak konkrit mmg konkrit. HAHAHAHA....

Azman said...

promosi bodak sojuk ko..? tak abih-abih nyayang muko..den jumpo ari tu lain plk muko eh ,dalam gambar nek moyang eh jambu..pakai make-up toba ko...nak nengok muko hansem den pun buleh..nanti aku pakai bedak banyak-banyak.baru kau tau...kato ahmad nispu.

annie said...

woi kawan, tak main lah tepek ngan bodak sojuk, bodak sojuk pun tak do, org mmg pure jambu, nak buek mcmano? kau ralat kot tak dapek den...hahahahaha.......