BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, August 16, 2009

TENPIN BOWLING

Kono aim btul2 dulu sblm baling


Pose
dulu
sblum
baling
-control
ayu


Ptg tadi pergi main bowling kat Jusco Seremban 2 dgn kawan (cikgu sekolah tempat saya kerja). Syok pulak sambil menguji kehandalan. Maklumlah championship kategori wanita. Hahahahaha, champion lawyer buruk yo. Tapi boleh lah, banyak yo pin yang jatuh sampai tak mampu nak dihitung.

U all tengok aksi saya je tau dah, memang lain dari yang lain. Shalin Zulkifli pun tak buat aksi macam tu. Jangan main2 aaaaa...

2 comments:

lina said...

Apa kata pas ni kita wat tournament or saje kumpul kengkawan main boling....best gak wei....

anniecute said...

yesss, good idea, lpas raya. Insyaallah. Kena survey dulu. Please remind me back