BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, August 12, 2009

Dia Yang Ku Kenali >>> DEAN


Ni dia, Mr. KHAIRUDIN KHALID(Dean). Classmate I dulu. Bukan main ganteng.. Tip-top dlam subjek Matematik. Tempat rujukan kami kalau dah blur Maths kan. Dia tak lokek ilmu, dia bagi explanation sampai kami faham. Sains pun dia terror. Results SPVM pun bagus.. Sojuk poghut omak eh..

4 comments:

LIZ said...

Induk ...mamat ni la yang wat kita jadi madu 3 dulu ...aduhhh ...
Tapi apa pun tu laa kenangan terindah ...ahaks

anniecute said...

hang lah...tak bleh tgk den sonang...enter frame yo.

LIZ said...

Nok, ko kan masa tu ala2 gadis melayu, mane lah den sangko ...lain cam den, dah sohih la funky girl, den blasah je masa tu ....enjoy beb.... amponnnnnnnnnnnnnnnn.

anniecute said...

nasib baik sok gi Ramadhan dtg, ari ni ari Jumaat, den ampun an kau. Tak do lah Za..nothing with me lah. Org kg den cakap "monkey love" yo tu.