BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, August 11, 2009

Dia Yang Ku Kenali >>> LIN



Kawan kito ni umur yo 41 thn, tapi perangai mcm 17 tahun. Ntah bila nak matang tak tau lah. Agaknya sapa2 yang lahir tahun 1968 memang tak kan matang sampai bila2 lah. Yang lahir thn 1978 lagi matang dari kita kan. Tak pe, awet muda. Tapi dalam 'gila' dia, lepas gak jejak kaki ke rumah ALLAH. Alhamdulillah. Banggo acikkk. Golang Mokah untuk den tak do ko Lin? Sampai ati kau.

Hopefully ikatan persahabatan kita berkekalan hingga hujung nyawa. Anak kami yang bongsu sebaya tau. Amacam Lin. bebesan kito.. HAHAHAHA

6 comments:

lina said...

InsyaALLAH semoga kekal hingga akhir hayat....
Nduk....anak bosa tungau baru....

anniecute said...

Insyaallah. Mulo2 mmglah bosa tungau Lin, lamo2 tungau tu lai bosa pado kito. Jgn enjoy na, mulo menabung dari sekarang, sok belanjo kenduri, hantaran sumo dah mahal2

lina said...

wat po hantaran mahal2...yang ponting kawin tu kekal hingga akhir hayat.....wat mahal2 kang sekojap yo...nyusahkan mak bapak yo...

anniecute said...

jgn lah doa mcm tu. Sbnar eh, separuh masuk poket omak eh.. tak paham2.

Lynn said...

mak ai...camno nak wat menantu...dapat besan materialistik plak hah....payah....

anniecute said...

masa merubah segalanya....