BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, August 13, 2009

Dia Yang Ku Kenali >>> NOAI


Ni dia heroin Asrama Puteri batch pertama SMVJ - NOAI. Kepala keras serupa batu. Samada sebagai pelajar mahupun penghuni asrama, di mata warden asrama dia lah pelajar perempuan yang paling kreatif dalam bab mengilhamkan masalah. Sementelahan lah dia ni orang KL. Ada je yang tak kena di hati diorang. Pada saya secara individu,dia ni tak masalah apa2 pun. Memang ngam lah, boleh jadi member.Lagi satu dia ni ibarat wardrope kepada kami. Apa taknya, tiap kali ada sesi berposing, baju2 dia lah yang selalunya jadi mangsa kepada kami untuk melaram sakan. Dia tak kisah pun.

Kalau ada kawan2 yang belum tau, ni nak bgtau ni, dia ni pandai jahit manik kat baju tau. Saya dah tengok dah hasilnya..not bad lah. Kalau nak tempah boleh le... Dia boleh bagi 'harga kawan2' tu..

2 comments:

Lynn said...

Noai my frenz....luv u 4ever

anniecute said...

Kawan I gak