BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, August 19, 2009

Dia Yang Ku Kenali >>> MAN BERUANG (?)...


Hai... mungkinkah ini Man Beruang? COMEL EHH... Kahkahkahkah... Bukan apo, kawan kito ni memang tak abih2 memisterikan diri eh dari den. Pueh recall, tak yo dapek jawapan mano satu saudara Man Beruang. Copek Man, expose kan diri kau kek den. Tanyo Arman ngan Nizam kenapo panggil Man Beruang, diorng kato sbb muko kau sikit2 macam beruang....masalah. Tang mano tu yg samo? Hidung ko, mulut ko?

Kawan2 yang kenal Man Beruang, tolong lah usaikan kekusutan di benak ku ini. Or tuan punya badan sendiri, jgn lah siksa I sebegini lama.. Tunjukkan lah wajah mu yang handsome tu...

BUT FOR SURE!!!! saya yakin sgt bahawasanya kawan kita yang kita panggil Man Beruang ni adalah antara insan2 yang berhati mulia dan ikhlas... tak ganeh mcm beruang!!!!
Ampun yo Man kalau kau tersinggung...gurau jo.

U know me right???

2 comments:

Azman said...

Assalamualaikum,Kepado kawan2 yang mengenali diri den,akan tau macam mano orang eh..Yang tak tau biarlah jadi misteri dalam diri anda sekelian.tak ado yang istemewa eh orang yang bergelar man beruang ni..

anniecute said...

wahhh!!!!! akhirnya kawanku berjaya gak menembusi blog ku. Alhamdulillah.. Tak po Man. suatu hari den akn konal gak kau... tak ke mano tu do. INDUK NI KAN...