BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, August 16, 2009

POSE MAUT - PART 2



Ni lagi pose2 yang menggetarkan dari kami lagi. Ni lah keje kami. Tapi revision untuk SPVM taklupa tau. Bukan berpoya2 semata2 je yea... Saja, nak ajak kwn2 gelak, release tention sikit. Dah penat kan, yan bekerja kat ofis atau mana2 sektor, yang menguruskan anak2 kat rumah, so, kita rehatkan minda kita jap. KASI LEGA...

LETS TAKE A LOOK !!!

6 comments:

Sha said...

salam:)
Mmg maut abis. Klu sesiapa tahu mana Hindon berada tlg bitaw saya. (gambar no. 2, Hindon yg di bawah, belah kiri) Semua dalam kenangan 84/85.

anniecute said...

Zuraidah and Fauziah Omar pun. Manalah diorang, lost cntact terus..

LIZ said...

Hang nak taw mane si Zuraidah, hang masuk jejak kasih leee, tak pun hang pi nun BALING, KEDAH ....tu diaaa ....apa habaq lee si Zurai ni?

anniecute said...

program jejak kasih tu dah tak do kek tv3, klu ado harus yo den masuk

Azman said...

inilah wajah2 yg ponah den usha dulu..wajah budak yo masing2..tapi sekarang mak oiiiii....wajah2 mak datin belako.itu konangan dulu...teringat satu lagu lamo..terkenag semasa duluuu..hati ku merasa rinduu...

anniecute said...

Man, dlm ramai2 yg kau usha dulu tu, ado tak yg tersanggkut eh? Mano satu agak eh yg buek kau mnggilo nak usha dio?