BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, September 1, 2009

TERUNGKAINYA SEBUAH MISTERI


Dah bulan SEPTEMBER. Cepatnya masa berlalu....

U all ingat lagi tak sebelum ni saya ada cerita pasal kemisterian seorang insan yg bernama Man Beruang? Saya dah berjaya merungkai misteri tersebut apabila saya dapat menjejaki siapakah Man Beruang yg selama ini saya cari-cari. Man....mana mau lari aaaa...??????

Yang bergaya segak kat sebelah ni, yg bisa mencairkan hati setiap yg memandang, tu lah hasil drpd kajian yg saya buat dan dibantu oleh clue yg saudara Man sendiri berikan tentang gambaran wajahnya, yg mampu saya terjemahkan melalui ilustrasi dan imaginasi saya. Aduhai.....cair.....

Hahahahahahha..Poning kepalo acik togolak. Kau lah Man ntah apo susah na nak email gambar. Sampai bilo nak biarkan misteri menyelubungi hidupmu? Kesian den.....

Klu kau nak tau, den ado yo terjumpo gambar maso kau jadi model 'seluar kocik' dulu tu. Tapi tak sanggup nak masukkan dalam blog ni, takut virus lak karang. Tu bolum campur lagi yg meroyan bilo tengok gambar tu. Hahahahahaha.........


MAN..U KNOW ME RIGHT? Ampunnnnn ...klu terlebih. Tak de niat nak merobek hati U, yg ada dlm kepala hanyalah nak mengakrabkan ikatan persahabatan yang dah sedia terjalin.

LAUGHTER IS THE BEST MEDICINE ********************************************

Am I correct??

15 comments:

anak laut said...

salam..

wahh ni rupanya man beruang ya..:))

anniecute said...

Salam, siapa ya gerangan si anak laut? Thanks sbb sudi join. Ya... mcm tu lah lebih kurang wajah kawan akak tu...

Azman said...

maka terungkailah sebuah misteri..yang selama ini menjadi onak dalam fikiran insan-insan yang mengharap penerampilan manusia yang bernama man beruang..tak kecewalah jika wajah man beruang yang begitu mancho dan tampan jadi tatapan ribuan peminat-peminatnya..keh.keh.keh

anniecute said...

den lak sebagai kawan, bukan main punyo banggo bilo dapek bekawan ngn orang yg menjadi pujaan bejuta wanita di seluruh dunio ni....

Azman said...

Ketampanan wajah ku diekori oleh jutaan mata diseantaro duniaaaa...jangan tak caya!!!malah menjadi tampalan di dinding-dinding almari gadis/mak gadis yang meminati ku..jangan mareee ah.

anniecute said...

perasan amek kawan den ni...

Azman said...

kau kato kau banggo jadi kawan den!...tengoklah pueh-pueh gambar den 2..jangan lupo topuk bantal 3 kali sebolom tidur.

anniecute said...

dah topuk dah, hantu yg datang, Hahaha

Azman said...

hantu rayo den 2,hansem tak?..biasolah topuk-topuk bantal tu..den pun selalu topuk bantal jugak kalau tak,pagi besok mesti sakit tongkok punya!!

anniecute said...

hahahaha..cubo try sekali, maso topuk tu sobut namo den, ado tak den muncul. Hahaha...takut kau angau yo lopeh tu kek den

Azman said...

den dah topuk dah,berair bijik mato den,terkonangkan an kau...sobab den pandang-pandang tak yo keluar-kluar mimpi den,yg keluar air lior basi yo..besok eh tu bini den mengamok pasal kono jomo bantal,....hampeh....

anniecute said...

hahahaha....giloooo!!!!!! kau memang gilo

Azman said...

Gilo tak la...tp ado sikit kurang sihat lah 2...pado rakan rakan yg baco cito ni jgn salah paham yo den memeng mcm 2 dari dulu.....

anniecute said...

memang tak sihat...hahahaha

Azman said...

gilo kato kau,..bukan den yg gilo,tapi orang yg gilo kek den ,,kau cubo tengok gambar yg kau bubuh 2,tu kan gambar den!!!!pandai2 yo kato den ni model seluar dalam,seluar dalam mano nak sarungkan,semuo orang pakai seluar kek luar la!!!!...''lu pikirlah sendiri'' kato nabil..