BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, August 25, 2009

KEHKEHKEHKEH...Lagi adegan pecah perut


Awatnya yg hang dok geram sgt tu Ery????


Sha, Amy, Dean, Lin
Lin, apo hal kau dok impit si Dean tu?

Ni gambar2 ditahun 1990 (03. Nov. 1990), masa majlis kenduri kahwin saya. Ni lah antara kwn2 yg sudi dtg.
Cubo tengok btul2 kek gmbar2 ni. Adoiii..... meroyan den tengok gambar2 ni. Kelakar. Ni namo eh gmbar zaman leher panjang. Sekarang...mano nampak lai leher kan. Tapi klu nak dibandingkan, sekarang jauh lebih cun lah kito. Btul tak? Perasan ko acik ni?
TENGOK YO LAH

4 comments:

Lynn said...

jangan la banyak tanyo...kalu org tak impit dean tu tak muat la masuk dalam gambar tuh...cameraman yang suruh...

anniecute said...

sampai senget2 Dean tu nampak eh. Ganeh btul

LIZ said...

Nok, yg ni den nak marah ni, bukan main lagi ko menjomput orang2 jauh, eden yg duk tanjong, peh tu umah lak topi jalan, ko lalu lalang dopan umah den .....tapi haram tak ko jomput ....tak po nanti ko lalu balik rayo, den locut ko dgn biaweh mudo ko ....dgn buluh lomang ko ... Amik ko nok !!!

anniecute said...

Laa... iyo ko den tak ajak kau.. lupo lah, mcmano bleh tercicir namo kau. Tak po lah, den janji, sok bilo smbut menantu den tak kan lupo kan kau. Tak datang siap !!!