BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, August 26, 2009

Eiiiii !!!! GOLI !!!!


Tadi jalan2 dlm kelas Prasekolah ternampaklah oleh ku seekor cicak melepek ateh simen. For your info, acik meeemaaang.....goli bona kek natang ni. Antara binatang yg acik elergik gilo ialah, cicak, biawak, katak, tikus and sumo yg lombik2 tu..eiii, goli goloman.

Pueh halau, kuis2 ngan penyapu, tak nak dio poi. Apo kono eh? Frust menongging ko cicak ni?
cobo berlagak berani, kais ngan kayu panjang, la....innalillah..... Haiyo....nak buek cmno ni? Nak tak nak, acik bia yo cicak tu bersemadi kek situ. Sok pagi partner acik yg lagi sorang tu datang mintak tolong kek dio semadi kan dio elok2 kek luar.

Woi.....Ceghito ni jo pun dah naik bulu ghomo ha...

5 comments:

Lynn said...

ni kalu wat goreng berlado pun sodap....wat menu berbuka...yummy..yummy.

anniecute said...

TAK CUKUP SEKO, SEKILO BARU CUKUP. Eiii !!!!!! Erk !!!! kombang tokak den

jebateja said...

Uikk...kak...masak lomak cili api lah...best sket...err.....uwekkkkkkk

anniecute said...

woi... dah lah, tak tedayo nak mengonang eh lai do

anniecute said...

PAGI TADI, BUKAK JO PINTU, TGK CIK LIZARD TU DAH TAK ADO...AJAIB !!!! MANO LAK POI EH. ADO YG BOKONAN KO??