BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, October 8, 2009

TERHANGAT DI PASARAN (Si Handsome yang Naughty)

HAAA...ni anak bujang Sha. Jejaka handsome kat taman perumahan kami. Terhangat di pasaran lah...Nakal Nauzubillah..tak sanggup acik. Nakal mengusik saya lah, pantang jumpa, ada je idea diaorang. Diorang ni kembar tak seiras langsung. Sorang tinggi, sorang rendah, sorang berkulit cerah, sorang tu tak berapa cerah...yg sama, kekreatifan idea mengusik cik Ani mereka. Tu je bukti diorang ni kembar. Lain2 faktor tak de kot...



Ni abang, Amir @ Aman, mang aiii...nasib baik anak kawan, klu tak....dah lamo den tackle utk...sapo2 lah. Takkan untuk den lak. Tinggi, cerah kulit eh. Ngusik org bagi kek dio...eeiii...ado yo yg terpacul kek mulut eh tu bilo nampak cik Ani eh ni.



Ni si adik, Amirul @ A'im (btul ko spelling tu Sha?)kocik, kulit tak secerah si abang, tapi handsome memang boleh bawak kotopi kotongah lah. Memang 'laku' punyo.. jumpo kek sekolah pijak somut pun tak mati, tapi kek rumah...gajah pun mati dipijak eh.
Tapi apapun, saya suka budak dua orang ni. Menghiburkan walaupun dlm bab bertikam lidah dah sah-sah saya akan kalah. Tak kisah.....Bila dah lama tak jumpa tu rasa rindu lah pulak...



2 comments:

nurul amira said...

jgn malu kn den,,..gamba tu ada hak cipta eh..leh saman ni.
aman

anniecute said...

hehehehe......I see U in court!!!!