BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, October 10, 2009

NURHALIZA UJANG DATANG BERAYA


Puding yg Liza bawak




Sha tengah suapkan 'menantu' ku makan
Tak tau lah sedap ke tak hidangan yg saya sediakan, yg penting keikhlasan....rezeki kan..

Seperti dijanjikan tepat pukul 11 am Liza sampai rumah utk beraya ngan 2 orang anak bujang dia. Yang bongsu si Danial tu dah kenal sgt dah....dah 'banyak cakap' dah. Dia je yg rajin mengekor mak dia pegi mana2.


Saya jamu Liza lauk yg beli kat Econsave mlm tadi, ikan sembilang masak lemak cili api dgn pucuk ubi, telur dadar, ikan masin dan sayur. Sha pun datang sekali, kunjungan balas lah tu, maklumlah..awak ni dah 3 kali beraya kat rmh dia, dia tak gak sampai2.

Macam Lynn, Liza pun tak lupa bawak buah tangan tiap kali datang rumah. Kali ni Liza bawak puding sebagai pencuci mulut.

**KALI NI MASALAH SUDU TARAKKKK AAAA....SETTLE ALREADY****

6 comments:

Prasert E.C. said...

Sedapnya ikan sembilang masak lemak cili api dengan pucuk ubi.

anniecute said...

yummyyy...memang sodappp..

Pok Li said...

Salam. Saya orang Rantau. Terima kasih kerana singgah

anniecute said...

Tak pe..tak dapat singgah raya kat rumah, singgah kat blog pun jadi, kan...

Lynn said...

Padan la sudu tuh interframe kat jug tuh beriya2...jangan over confident.....hahahah..sudu..sudu..."kenangan terindah yang tak mungkin ku lupakan"...

anniecute said...

sudu tu perasan hensem tu...