BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, October 12, 2009

ALHAMDULILLAH




ALHAMDULILLAH...Sebab risaukan tapak tangan sebelah kiri ni kebas tak baik2 sampai 3 minggu dah ni, tadi saya pegi klinik kesihatan. Doktor tanya ada sapa2 dlm family mengidap kencing manis/darah tinggi tak? Tak de setakat ni dan klu bleh mmg tak nak ada pun sampai bila2.


Check gak darah, nak pastikan, ALHAMDULILLAH, bebas dari 2 jenis penyakit tu.. Syukur. Macam sebelum ni doktor cakap masalah saraf shj, so makan ubat yg dibekalkan je lah.....


Risau..maklumlah dah 'makin muda' kan. Cuba gak urut, dgn Lynn sekali je, agaknya sbb ungkit pasal pengeras tu yg tak baik. Urut ngan hubby, lain lak pengeras yg dia kenakan....tak tedayo nak ikut an....bukan setakat tangan yo kobeh, satu badan kobeh dibuek eh...hahahaha.... adoiii. Sasau dah acik ni ha.....
APAPUN HOPEFULLY MEMANG MASALAH SARAF SAHAJA, TAK ADA KENA MENGENA DGN PENYAKIT LAIN...AMIN

4 comments:

Lynn said...

alhamdulillah...penyakit berat2 tak de....tapi rasanya sengal sbb siang malam layan sms merangkap melangok kat PC tiap2 hari....dan faktor umur yang makin "vouge" gitu....

anniecute said...

Muluttttt.......makin lamo makin besauuuu.......

Lynn said...

tapi hati totap kocik....huhuhu

anniecute said...

I pun...kojap2 uuuwwaaa...