BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, October 13, 2009

ETONCEF - UPIN IPIN


DIDIE : Ibu, jomm....

IBU : Pegi mana

DIDIE : Eton Cef (Econsave)

IBU : Buat apa ?

DIDIE : Tinok Upin Ipin. (tengok Upin Ipin)




Haiiii.......kuat betul pengaruh Econsave ngan Upin Ipin dalam jiwa buah hati pengarang jantung saya yang sorang ni... Tak tercapai dek akal ku.


Tiba-tiba je dia ajak pegi Econsave tu. Ayahnya kata dah tutup, dia kata tak pe, klu dah tutup, kita pegi GIANT lah... Laaa....bukan wallet ayah jo yg nipih, purse ibu pun kompih cam ni.










14 comments:

jeBateja said...

Mintak je dik....mak ayah banyak duit tu...cuba2 tenguk bawah bantal ke...bawah tilam ke...tak pun...bawah lipatan baju...sure jumpa punyer laaaa

anniecute said...

Jgn diikut peel uncle Jebateja tu dik...dia materialistik sampai gotah skrap ayah eh pun nak di let go ehhh...kojam

jeBateja said...

pokok gotah...tanah gotah...semua atas nama den...memang den ajo lah yg biaso bab2 jual ni....ahakz

anniecute said...

Eiii !!! Klu pompuan org panggil MAMI JARUM, klu lelaki PAPA JARUM. CANCEL..Abih harta anak buah den kono lelong sok, sio2 yo

jeBateja said...

UIkkk..buruk sangka....dah den jo ayah den training motong gotah dulu...adik2 semua tak reti...so..kot ado hasil..ayah yg suruh pi jual...bukan den merompak...tanah nama den...sebab den sorang je bukan koje kerajaan...ayah takut hidup anakndanyer ni..tak terjamin...itu le kisahnyer...

anniecute said...

buek cito sodih lah pulak...uhukkk, na nangih lah.huwwaa... Yolah, akak pecayo

rusli_zairin said...

dah sodap kojo kek bdr ni sok dapek tanah tu abih dijual eh.. kojo busuk-busuk ni mano leh lg dh

anniecute said...

Li..Upin Ipin ckp..BETUL.BETUL,BETUL...

rusli_zairin said...

ooo..acik/pakcik, tukar balik namo geran tanah tu.. hehe..

anniecute said...

kesian dio Lie...jgn lah nayo dio lai, jom kito poi rmh eh mntak ampun kek dio, untung2 dio masak puding trio rasa utk kito...hehehe

jeBateja said...

wahhhh..sodap ngutuk den yo li...setakat busuk gotah segorap tu lah...leh tahan laei...kalau busuk hati jo...den tak leh nak tahan...tahan...ahakz

anniecute said...

HAHAHAHA...Blog ku telah menjadi medan peperangan..Bantai !!! jangan sampai patah ghiuk dahhh..

rusli_zairin said...

hehe.. kek dlm ni yo ado peluang lwn dio kak, klu jumpo botul x brani sayo kak, dio tu bosa org eh, sy ni kocik jer..

anniecute said...

Tak semesti eh org badan bosa tu kuek Li...