BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, October 12, 2009

ADINDAKU CIKGU NASIR

Cikgu Nasir yang ku rindui..



Dah 3 tahun tak jumpa ADINDA saya, CIKGU NASIR. Dulu dia buat practical kat sekolah saya keje sekarang. Baik, seronok berbual ngan dia. Sekarang mengajar kat Prasekolah SK Talang, Kuala Pilah...dapat mengajar kat kampung kelahiran atas faktor kesihatan. Tak puas sembang ngan Nasir, nanti datang lagi ya..

Bawak Awek. LULUS !!!!!





6 comments:

al-lavendari said...

Cikgu nasir pergilah segera jumpa cikgu ani. dia sampai dah masuk blog dah sebab ridukan awak. bukan jauh sangat pun !

anniecute said...

Dah datang dah semalam En. Al-Lavendari, tu yg dapat snap gambar dia, siap bawak awek lagi, kenalkan kat akak dia ni.

LIZ said...

nok, ko budak lelaki dtg, kuar kuih rayo ko ...bila den datang ko bori pucuk ubi yo kan ...osah lah ko, tak adik amek !

rusli_zairin said...

pucuk ubi la sodap, apo tak keluarkn skali kerepek ubi skali kak..

anniecute said...

Liza, for your information, biskut ghayo tu hidangan emergency namo eh, khas utk orang2 yg datang main terjah yo..nasik lauk pucuk ubi tu lak hidangan istimewa, utk org yg datang bagitau dulu..haiyooo, skrg dah tau lum kek mano kedudukan kau??

anniecute said...

Ado, lupo lak akak nak klua kan, buek papedom kan... kwn akak ni org pokan Lie, tulah...POKAN TANJUNG..HAHAHAHA