BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, October 9, 2009

JAMUAN HARI RAYA - PRASEKOLAH


Nak makan kena baca doa dulu..si baju merah tengah2 tu anak Sha




Suka anak2 ni sesekali dapat melaram ngan baju raya









Bergambar dgn anak2







Tadi buat jamuan Hari Raya dgn anak2 kat Pra. Seronok tengok budak2 tu makan. Syahdu pun ada, budak2 kan...buat program apa je, pasti mereka sambut dengan meriah..








Ni lah partner I yg low profil tu, orang ambik gambar dia nyuruk, lastly dapat gak..mana nak lari. Nama dia Siti Salha


11 comments:

al-lavendari said...

kita kena banyak belajar dari kanak2 tentang kejujuran dan keikhlasan!

jeBateja said...

Uikkk...bebudak mana makan banyak...ni musti cikgu cikgi tolong abis kan ni....betul tak kak...???

anniecute said...

Sdr al-lavendari: saya setuju kita patut belajar ngan kanak2 ni sbb diorang ni sajikanlah apa saja..baik dr segi makanan, pakaian dsbnya, diorang akan terima semuanya dgn penuh keikhlasan dan ini jelas kita lihat kat pancaran wajah meraka..mmg betul..

Jebateja: Bukan apa, kami ni tak nak anak2 ni kecik ati, penat bawak kuih dari rumah, lepas tu kami tak nak jamah, apa pulak kata diorng kan..so..makan je lah hidangan yg dah depan mata. Rezeki jgn ditolak, tak baik..kan..

jeBateja said...

Satu soalan kak....yang baju kuning tu dah kahwin ke lom...anak buah saya yg tanya taw....bukan saya...diulangi..BUKAN saya TANYA...

anniecute said...

Gatal eh kau Jebateja aiii...mcm lah akk tak tau sapo yg tanyo sbnar eh..jual namo anak buah. Kawin dah, duo anak eh...kesian - molopeh!!!!kahkahkah

Prasert E.C. said...

Lain kali kalau dah kahwin, masukkan sekali gambar abangnya tak "menggegarkan iman" orang lain. Kah, kah, kah!

anniecute said...

Jebateja tu mmg gatal tu...nanti kau!!!Hehehe

jeBateja said...

Wakakakaka...sampai hati akak tuduh saya yang TULUS dan SUCI ni gataiii...ahakz....

anniecute said...

Kahkahkahkah..tulus konon..sekilas ikan di air akk dah tau jantan betina nya...

jeBateja said...

Uikkk..dasatnyer mata akak...kalau ikan bilis pun buleh ke kenal jantan n betina nyer....

anniecute said...

Well...now only you know who is myself actually haaaa........

Kak long hang ni Tun Teja, hang Jebateja..