BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, October 18, 2009

PERTANDINGAN IBU HAMIL MENAWAN

Kihkihkihkih...adoiii !!!!!. Gambar ni diambil pada tahun 2006, setelah 22 tahun tak jumpa, buat pertama kalinya kami bertemu dalam keadaan macam ni. Tiga2 tengah menghitung hari utk melahirkan. Klu lah ada pertandingan perut sapa paling besar, tau dah sapa dapat award tu, dari dulu dia ni tak pernah kalah pun..menang memanjang. SAKIT HATI BETUL.. Hehehehehe..
Paling kiri si Lin, tak salah tinggal lagi seminggu je nakbersalin, boleh lagi bawak kete dtg Seremban. Tengah2 tu si Noai lah, sapa lagi..pemenang pertandingan ni. Sebelah tu I, kecik lagi perut sbb antara tiga orang, anak saya paling bongsu, maknanya masa utk saya melahirkan masih jauh lagi.
Yang hujung sekali tu si Zie, dia tak masuk dlm pertandingan tapi dia juri lah...puan hakim yg arif lagi bijaksana, tgh perhati perut sapa paling berpotensi utk merangkul "pingat ibu hamil menawan"
INILAH HASILNYA...





Buah hati ku - DIDIE







Buah hati NOAI - DANIAL
tengok perut mak, punyalah besar, tapi anak kecik jeee..

( ----GAMBAR BAWAH------------)







Buah Hati LIN - UNA
Lin, mana calun menantu paling layak? Klu tengok pada gaya, pakai sunglass tu macam dah ada persamaan dah kan. Anak den bukan shj macho, ciri2 lelaki bertanggungjawab tu nampak dah, sok keluar shopping ngan Una dia tolong pegangkan barang2. Si Danial tu mcm nak tidur je kan..better pikir dulu Lin, kot tak makan anak hang....

5 comments:

Lynn said...

Tu kene fikir dulu la...sbb orang prefer menantu yang lebih "mature" dari segala sume hal...faham2 je la...ahaks....tapi masih terlalu awal...so apa lagi amik token dulu...yang pasti kedua2 anak teruna ni adalah pilihan no2 dan no3 dalam list....hahaha

Prasert E.C. said...

Makan ape yer, berkhasiat betul!

annie said...

no 2/3 ? Ado yg kono santau sok ni.. den tau sapo no 1 tu !!nnti dio!


Prasert : Makan apa lagi? Makan makanan berkhasiat lah..hahahahahaha

Lynn said...

don't jump to conclusion....tak de sapa yang taw sapa pasangan hidup anak den...melainkan yang SATU itu....yang maha Agung....kita merancang tapi hanya DIA yang menentukan....percaya pada Qada n Qadar...

annie said...

YO USTAZAH....PAHAM