BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, October 25, 2009

TAK SAMA TAPI SERUPA

SOBOLUM TU KITO MULOKAN HARI KITO DGN SENYUMAN, BIAR MURAH REZEKI..


Selalu kalau kita tengok majalah kanak2 ke atau majalah apa2 diorang ada bagi peraduan meneka gambar SAMA TAPI TAK SERUPA kan, so saya nak ajak kawan2 cari apa persamaan antara tiga gambar yg dipaparkan. Orangnya memang berlainan, tapi ada DUA PERKARA yg buatkan mereka serupa.


Dah tu...asyik baco jo kan, sesekali meh kito poghah otak sikit......


Kalau takde yg dapat memberikan jawapan yg tepat, saya akan berikan jawapannya selepas ini.



Syarat :

1. Terbuka kepada semua pembaca blog ni, tak semestinya ex studen SMVJ je..

2. Kalau dah tau pun jawapan eh, buek2 lah bolum tau, jawab pusing2 sikit, biar nampak gompak.
***************so, please lah*****************



5 comments:

Sha said...

salam:)
dpt hadiah tak? saja2 nak teka, baju kot..... dulu2 kan mmg kegemaraan dorg tukar2.

annie said...

Buleh, orang nak duo jawapan. Kalau topat, den belanjo kau poi Econsave..

Lynn said...

hah...kat sini gambar hang xde la plak...cuba imbas gambar hang buat2 bertunang tuh...baju ape hang pakai...kuarkan balik gambar tuh...hahahah..kene batang idung hang gak......

annie said...

baju bertunang tu baju akak den lah, den pinjam..ala den pun melambak ambik gmbar paki baju noai..sajo yo nak refresh balik

Lynn said...

ye...tu la kenangan terindah....sbnrnya bnyk gak baju kita yang dipakai oleh kengkawan...tapi kita happy jer....dan teruja kekadang tuh....best sesangat....