BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, October 20, 2009

PERSATUAN/AKTIVITI

Tengok gambar2 ni kan, perasan kawan kita Halim Idris, wahhh !!!! U mcm Ustaz lah Lim, songkok tak tinggal. Nampak innocent je. CAYA SAMA LU LAH BRO...
Ni kalau tak salah Persatuan Olahraga Sekolah. Ramai muka kwn2 lelaki yg masih segar di ingatan saya hingga kini.

Kawan yg hujung sekali sebelah kiri barisan tengah tu rasanya arwah Halim kan.. AJK MAKANAN kami dahulu. Di sekolah ada 2 org Halim, seorang Halim Idris, yg ala2 Ustaz tu (hehehehe, jgn marah Lim...nanti tak hensem) dan seorang lagi arwah lah.
(kalau saya silap, tolong betulkan)


Ampunkan saya, saya tak berapa pasti gambar2 yg ada ni gambar persatuan apa, so kawan2 yg tau saya alu2kan info anda. Lin...U tau kot..sbb ni U punya personal collection.

7 comments:

Lynn said...

walaupun koleksi gambar2 ni saya punya tapi dah lupa la sbb byk sgt aktiviti dulu so kengkawan yang lain boleh la bagitaw sbb sy bukan bergambar sorang2....ahaks..

rusli_zairin said...

tak nampak pun kek mano akak

annie said...

Akak mano satu Lie? Akak Lin ko akak Ani? Klu akak mmg tak do lah sbb time sekolah akak tak popular, tu yg org tak nak ambik gambar akak. Lain lah mcm kak Lin, dio mmg top..

Lynn said...

uikss kak anie jangan la merendah diri...dulu mmg hang tak top tapi skrg hang yang paling top kak anie....peewwiitttt...betul tak abe rusli_zairin....

annie said...

top apo bondo eh..buek2 top ado lah

rusli_zairin said...

betul.. peewit.. cumo malu yo tu.. yg bonar eh ramai nak amik gbr eh tu, dek sobab kn malu, tu la org nak amik gbr dio nyurok..

annie said...

Pandai awak pujuk ati akak Lie..banggo akak dapek adinda mcm awak ni..syahdu, nak nangis lah...kehkehkeh