BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, March 31, 2010

KU PERGI JUA.

Akhirnya sampai jua masanya, tanggal 1 April 2010 saya tidak lagi berkhidmat di Prasekolah, sebaliknya saya berpindah tempat iaitu di Kelas Pendidikan Khas. Meninggalkan anak2 yg makin rapat dan mesra dgn saya ini adalah satu keberatan kepada saya, tapi tuntutan ekonomi dan ingin beralih angin membuatkan saya mengambil keputusan drastik ini. Ramai yg mengatakan mendidik anak2 di Pendidikan Khas hebat dugaannya, namun saya ambil semua kata2 itu sbgai satu suntikan semangat utk saya terus cekal mencurahkan bakti saya bersama mereka yg memerlukan.

Waktu ni, airmata dah tak terbendung, puas menahan, akhirnya gugur jua.

Rakan seperjuangan yg bakal keseorangan selepas ini sehingga datang pengganti PPM yg baru.



Cikgu Saaudah ( tengah), saya telah menjadi pembantunya selama hampir 7 tahun, kami sudah saling mengenali hati budi masing2.

Hanya cenderahati kecil yg mampu saya titipkan sebagai kenangan utk anak2 ini. Mudah2an mereka tak lupa dgn 'ibu' mereka. 

**hajat hati nak belikan basikal sebiji seorang, tapi permohonan pinjaman kewangan kat ABG HAMZAH AL-LAVENDARI tak lulus, so, ini je lah yg mampu menjadi galang gantinya, hahahahah****

Dari kiri, Cikgu Raihana (guru Praktikam), Siti Salha (PPM), Cikgu Saaudah dan myself.

14 comments:

S.C.H.A said...

sure sedih kan .. saya pun telah selesai perkhidmatan ari ni ... waaaaa

pak long said...

salam buat annie...
memang sedih kan dalam suasana cam tu....apapun kim salam kat cikgu praktikum tu..hehehe

sekamar rindu said...

salam..

pasti tinggalkan kenangan yg sangat manis....

annie said...

S.C.H.A, selesai kat tempat ni pegi mana pulak yea??

annie said...

Salam paklong, amboiii !!!! Terkejuzzz akuzzzz !!! Hahahaha, nanti saya sampaikan lah.

annie said...

Sekamar rindu, harapnya mcm tulah, kehadiran akak di sisi anak2 tu w/pun sekejap harapnya manis di hati mereka.

Erna said...

anie..tentu anak2 itu tidak akan melupakan anie..teruskan perjuangan ditempat baru..mula2 nanti tentu anie akan ada masalah..atasinya..teruskan..sabar..semoga anie berjaya..dan selamat bertugas ditempat baru...

kakpah said...

huwaaaa... apasal lak aku yang sedih ni...

puteri said...

iNDuK...GooD LuCK!!! N CoNGRaTeSSSS!!!

annie said...

Kak Erna, Insyaallah saya boleh teruskan.

annie said...

Kak Pah, kok agak eh kak pah kek tompek sey, mesti meraung kan,sodihhh...

annie said...

Puteri, putera wan chu apo kaba??? Tolong cium dio bagi pihak. Thankzzz...Wan chu boleh!!

yusuf mujahidin ™ said...

salam kak

sedih...tp kenangan tu indah kn kak?
:)

annie said...

SALAM YUSOF, iya sedih, berat kaki akak nak meninggalkan tempat yg dah 7 thn akak berkhidmat ni sbb akak dah jatuh kasih dgn persekitaran dan anak2 di sini. Tapi tak pelah, di tempat baru akak boleh dapat pengalaman baru dan anak2 akak pun bertambah lagi.