BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, March 27, 2010

KESIAN BLOG ACIKKK...



Sejak dah pandai berface book ni, terabai blog acik..kesian. Ni lah masalah eh klu hobi menanam bungo dah betukar ko menulis ni.....



Tak po, blog ni akan diupdate gak dari maso ko semaso...don't worry, be happy !!.

10 comments:

Erna said...

ala sian e.kucing tu..bukan nya meleleh air mata..tapi..terpercik air mata..he he..comel betul..sian kat dia..

annie said...

kak erna, dio hibo sbb saya mcm tak peduli yo blog ni, kan dlm n3 saya banyak cito psl dio ngan kwn2 eh, tu yg sobak na dio tu..hehehe

pak long said...

salam..
apapun janji bahagia...klasssss gitu

S.C.H.A said...

erm.. betol la .. sian blog dah nak bersarang ..seb baik lelabah xdo. yerlah FB ni lebih hantunya dr blog kan ..

annie said...

Pak long, klasss prasekolah, hahahahaha

annie said...

S.C.H.A , betul, leka layan fb, blog dah nak berkulat, tu yg tukarkan langsir baru tu, biar berseri sikit..

abang said...

cmel kucing tu....

annie said...

abang, secomel tokeh blog, hehehe

norman said...

emmmmhhhh...FB,,

annie said...

cikgu norman..haah, FB, hehehe