BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, March 21, 2010

I MISS THIS MOMENT

 SALAMMM......Sahabat2 di hati ku, segar lagi ingatan ini pada tarikh keramat 16hb November 2008 bertempat di ALLSON KLANA NILAI, utk pertama kalinya selepas 25 tahun kita bertemu di sini. 

Yang berubah mungkin hanya fizikal kita namun sikap dan semangat setiakawan kita tetap seperti dulu. Kita masih mesra dan saling menyayangi sesama kita. Dan paling indah kawan yg tak pernah bertegur sapa di zaman persekolahan dulu dah saling bertanya khabar.

Berita gembira (harapnyalah) yg pasti kita akan bertemu lagi. Insyaallah, mudah2an niat murni sahabat kita Puan Faiz utk menemukan kita kembali akan berjaya dgn sokongan dan kerjasama dari kita semua. 

SO, BERPISAH TIDAK SEMESTINYA TIDAK AKAN ADA PERTEMUAN LAGI DAN PERTEMUAN TIDAK SEMESTINYA AKAN DINOKTAHKAN KEMBALI DENGAN PERPISAHAN. MUDAH2AN SEJARAH PERPISAHAN ANTARA KITA TIDAK AKAN BERULANG KEMBALI..........AMIN.

12 comments:

kakpah said...

seronok jumpa kengkawan lama. Banyak benda nak dibualkan. Tapi ada gak sebab dah lamo bona tak jumpo sampai tak tau apo nak dibualkan.. kehkeh..

al-lavendari said...

umang ai bukan main lagi cantiknya susunan bahaso ... macam bahaso Pendita Za'ba lak !

annie said...

kak pah, seronok kak, tak sabar lah ghaso eh, dah 2 thn tak jumpo ni...Harap jadilah.

annie said...

Abg AL, kehkehkeh, kebetulan, Pendita Za'ba tu kampung eh dokek kek kg saya, tu yg tempieh eh sampai kek saya tu, hahahaha....

Amy Syaquena said...

Follow me on my blog http://sinarraudah.blogspot.com for my updates! :) have a good day!!

annie said...

Salam Amy, U followed me, I followed U, SALAM UKHUWAH, MOGA BERKEKALAN YA.

pak long said...

salam buat annie..
memang nostalgia nengok pic tu...

jeBateja said...

fuyoooo...akak nyer bahsa....ngancam ooooo...masa bercinta dulu guna ayat mcm tu gak ke....hik..hik

annie said...

Salam Paklong, itu thn 2008, umur kami 40 thn...Insyaallah, tahun ni nak ambik lagi gambar ramai2 mcm tu....

annie said...

Salam Jebateja, kan dah cakap, jiwang karat...masa bercinta tak main lah bahasa jiwang camtu, lotih !!!!

Amy Syaquena said...

thanks kak annie...salam perkenalan dari amy syaquena:)

annie said...

Amy, you're welcome