BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, March 22, 2010

BILA AKU BOSAN....



Guitar Cat

Menyanyi tak kena, pitching lari....





OMG WTF
Main benda alah ni pun tak settle2.............





Boom!
Adap pc pun pc yg bersalah..... (den kunyah lak pc ni karang)


Bila bertukarnya background DYJATT, membawa maksud tauke blog ni dilanda kebosanan tahap maksimum. Buat apapun serba tak kena...........



Buat ulangkaji baca buku PERINTAH AM pun tak masukkkk..........



May be buat ni lagi ngam kot............ISHHH !!!!!!  MALAM MASIH MUDA.....  

HHHMMMMM..............sabar je lah labuuuu..............

10 comments:

pak long said...

salam buat anie...
ni kira bosan tahap gaban dah ni...

annie said...

salam paklong, bukan gaban je, dah sume tahap masuk dah...

kakcikseroja said...

Salam Annie..

cuti sakit lama-lama macam kakcik ni pun bosan gak.. nasib lah ada 'dunia tanpa sempadan' ni.. (itu pun jemu gak..) :)

annie said...

Salam kakcik, dah sihat ke? ALHAMDULILLAH..Betul kakcik, buat apapun mesti ada satu tahap yg kita akan bosan kan.

hans said...

kisah kucingkah ini?
hahaha

annie said...

hans. aku seekor kucing..hahaha

kakpah said...

bosan bosan tahap gaban ni elok poi nyangkul bolakang rumah tu.

annie said...

kak pah, belakang rmh batu kak, apo nak dilambuk an..bengkok cangkul den, hehehe

Erna said...

annie..seronoknya akak tengok gambar kucing ni..mana annie dapat ni..lucu betul..gelak sakan akak negoknya...

annie said...

kak erna, kek dalam ni lah kak, kek uncle pyzam, uncle myspace..itulah, tension2 pun buleh golak2, hiburkan hati kak kan.