BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, March 20, 2010

SELAMAT PENGANTIN BARU - PART THREE - KENDURI DI SEBELAH KELUARGA PEREMPUAN (6.March 2010)

Land Lady dgn pasangan mempelai....cantik menantu den.....


Pengantin dgn adik (baju merah) dan adik2 sepupu yg berhajat nak 'ambik berkat' pengantin, maklumlah dah bosa2. mulolah tuuu...berangan
Anak saudara - BONGSU AMIN @ ITA

Abang dan kakak ipar pengantin - HAFIZ DAN HAMIZA.

Sume gambar2 kat atas, dirakamkan di majlis nikah dan bersanding di rumah keluarga pengantin perempuan di KUALA KURAU, PERAK, warna tema - kuning tapi auntienya tak ikut tema - ikut suka hati dia jeeee...
pengantin tak marah sbb dia tak perasan tu sume, dia perasan pasangan diorang je, hehehehe..........




4 comments:

Erna said...

wau..memang cantik pengantin..sama cam mak sedaranya..semoga berbahagia hingga kehujong nyawa..

annie said...

salam kak erna, bahayo statement akak, muntah org baco eh..hehehe, apopun terima kasih atas ucapan akak. AMIN

pak long said...

salam buat annie..
ala emak aku nak tawinnnnnn..hehehe

annie said...

salam kembali paklong, mak pak long nak tawinn???, hahahaha