BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, March 5, 2010

SELAMAT PENGANTIN BARU - INAI DI JARI - PART ONE

OK, tutup bab berduka lara ni, kita pegi ke cerita gembira je, mmg itupun hajat saya dari permulaan lembaran 2010 hingga selamanya. HOPEFULLY..AMIN.

 

Tanggal 26 Februari bersamaan Hari Jumaat malam Sabtu baru ni, salah seorang dari anak saudara yg 3 org  yg telah mengikat tali pertunangan di pertengahan tahun 2009, HAFIZUL @ ACOI, telah pun menjadi orang pertama menjijakkan kaki ke pelamin sebangai pengantin baru. ALHAMDULILLAH.

Saya ke rumah abang di Bandar Tun Razak Ceras sehari sebelum berangkat ke Kuala Kurau Perak (tempat PAK LONG..). Anak saudara bertuah, dia tunggu saya datang walaupun dah larut malam ( pkl 12.00 mlm lebih) utk pakaikan inainya. Sambil tidur tu, habis terpalit inai kat tangan dia bersekali kat tangan saya pun.

Kesian, mak dah tak de, tumpang bermanja ngan mak saudara....tak pe, SAYANGGG ACOI.... majlis di sebelah kami pada 14hb Mac minggu depan. So, TUNGGUUU...Kad Jemputan akan menyusul........


Ada lagi dan lagi dan lagi cerita di sepanjang majlis pernikahan dan persandingan di sebelah pengantin perempuan selepas ini.............



senyum mesti..maintain ( mengantuk sebenarnya - maklumlah dah tengahmalam... pengantin selamba je tidur..)

10 comments:

pak long said...

salam buat tuan umah...
amboi beruntung la badan..pengantin dapat akak ANDAM yang klasss gitu...jari kaki tak inai ker..hehehe

annie said...

Salam Pak Long, dia hulur gak kaki dia, tak pernah dibuat kat orang pengantin lelaki pakai inai sampai kaki...hehehe

yusuf mujahidin ™ said...

salam kak

bestnye jd pengantin...hehehe

annie said...

So Yusuf, what are U waiting for??? Jalann...hehehe

kakcikseroja said...

Salam Annie..

memang bertuah betul pengantin tu.. dia sedap2 tidur.. Annie pulak kena bersengkang mata memakaikan inai.. :)

al-lavendari said...

saya kawin dulu tak de pun berinai .. ingat nak tumpang berinai juga bila anak kawin nanti !

annie said...

Salam Kakcik, tak pe, utk anakanda tersayang, saya berkorban apa sahaja asalkan dia bahagia.

annie said...

Abg AL, haaaa......jgn tak berinai bang, kompang booking kompang taman saya..heheheh(promosi..take advantage)

Erna said...

annie..bagus anak sedaranya...mau dia berinai...selalu yang lelaki tak mau berinai..

annie said...

Kak Erna, dia siap bagi isyarat 2 jari sambil tutup mata tu...maknanya dia suruh bubuh kedua2 tangan..saya letak jelah..