BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, January 29, 2010

THANK YOU VERY-VERY MUCH

Kepada teman2 yg  mendoakan kebahagian buat saya dengan penuh ketulusan, saya sambut ketulusan anda itu dengan ucapan ribuan terima kasih yg tidak  terhingga. Moga anda jua dianugerahi dengan limpahan rahmat dan kurnia NYA.




Sesungguhnya anda semua lah pemangkin kepada kekuatan dan semangat saya. Walaupun sebahagian besar dari anda tidak saya kenali, tetapi saya yakin, walau jauh di mata namun kita tetap dekat di hati.





 
 
Kepada kawan2 yg dah lama melekat di hati ini, saya bingkiskan jua ucapan ribuan terima kasih di atas kesudian anda semua untuk terus menerima saya seadanya sebagai sahabat anda. Mudah2an persahabatan kita kekal selamanya dan kita tak kan terpisah lagi.....

Love Letter Generator

10 comments:

Erna said...

terima kasih annie..akak juga termasok diantaranya kan..

hamzah@al-lavendari said...

macam dengar ucapan wakil rakyat pulak .. yo lah, samo2lah kita berkasih sayang di alam maya.

kita memang dekat di hati, tapi bila pula kita nak berdekatan mata ?

Pn Kartini said...

Salam Sis..:)
Keunikan bersahabat ..ia bisa terjalin ikatan ukhwah walaupun di alam maya..
Walau realitinya jauh..namun sentiasa ada dan dekat di hati..:)

Tq sudi menjadi sebahagian dr teman..:):)

annie said...

Kak erna, mmg btul, kak erna adalah sebahagian daripada teman2 yg abadi di hati dan semestinya terima kasih ini utk kak erna juga.

annie said...

Abg Hamzah AL: Dah tukar identiti ni mudah sikit saya nak eja. Klu tak tu ntah berapo kali delete, tu yg sudah eh saya tulih AL jo.

Sampai maso eh sok kot ado jodoh OPPSSSS!!! tersasul lak, kot ado rezeki buleh lah berdekatan mata, kan...

annie said...

Salam Tinie: Terima kasih juga kepada Tinie sbb sudi menjadi sahabat akak. Memang Tinie antara yg sentiasa dekat di hati akak sbb Tinie rajin bertandang ke "teratak" akak ni. Semoga ada rezki kita jumpa di alam nyata pula yea..Insyaallah

hamzah@al-lavendari said...

Salah satu sebab saya selalu masuk sini ialah kerana nak dengar lagu Wali. Salah satu sebab jer ye ! boleh ajar sikit tak macammana nak masukkan lagu kat blog kita ? saya nak masukkan lagu P. Ramlee. Tanyo anak2 sorang pun tahu.

annie said...

abg Hamzah@AL: Tu yo satu sobab eh ko bang, takdo sbb lain lagi? Hehehe

Boleh, saya bleh ajar, sonang yo, tp bilo dah masuk lagu nanti abg belanjo nasi ayam gemas kek Taipan yo..

Cik Amy Sensei said...

SALAM AKAK..

DIDOAKAN MOGA BERADA DALAM RAHMAT DAN KASIH ILAHI..

MOGA JUA IKATAN MAHABBAH ANTARA KITA AKAN BERKEKALAN HINGGA AKHIRNYA..

SENYUM SELALU KERANA DENGAN SENYUMAN GUNDAH DI HATI AKAN HILANG..INSYAALLAH..

MOGA BAHAGIA DI SANA..

annie said...

Salam cIK Amy: Terima kasih kembali, sudi menyediakan tempat akak di hati Cik AMY. Moga ukhuwah yg sedamg kita jalin akan kekal selagi ada hayat blog akak ni.

Jauh di mata tapi Amy dan kawan2 tetap dekat di hati akak.