BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, January 30, 2010

DEDIKASI ISTIMEWA UTK MR HAMZAH@AL-LAVENDARI

 
 WALI BAND

N3 yg ni khas saya dedikasi kan utk Mr Hamzah@AL-Lavendari (abang Hamzah@AL).

Memandangkan abang suka lagu ni, saya paparkan kat sini lagu ni punya full lyrics utk abg nyanyi dgn lancarnya bersama ngan mixpod saya. 

Baik2 bang, biar picing lari jangan akak yg lari, susah nak koja..hehehehe. 


***Bang AL,   NYANYI   JO   YO,   JANGAN   CARI   BTUL2   LAK!!!!!!!!!!!!!


  
VOKALIS WALI BAND

 CARI JODOH - WALI BAND
 
Apa salah ku apa salah ibu ku
hidupku dirundung pilu
tak ada yg mau yg mengiginkan aku
ku cari pengobat pilu
ku cari penawar rindu
ku cari kekasih hatiku...

Timur ke barat selatan ke utara
tak juga aku berjumpa
dari musim durian hingga musim rambutan
tak kunjung aku dapatkan
tak jua aku temukan
Oh Tuhan inikah cobaan.

c/o:
Ibu2 bapak2 siapa yg punya anak bilang aku
aku yg tengah malu sama teman2ku
kerna cuma diri ku
yg tak laku-laku

PENGUMUMAN-pengumunan
siapa yg mahu bantu tolong aku
kasihani aku
tolong carikan diriku kekasih hatiku
siapa yg mahu


Timur ke barat selatan ke utara
tak juga aku berjumpa
dari musim durian hingga musim rambutan
tak kunjung aku dapatkan
tak juga aku temukan
oh Tuhan inikah cobaan........
  
**ulang c/o


Selamat menyanyi bang yo, sajo jo lah,sebagai menghargai kunjungan abang ke blog saya ni yg mano bak kato abang lagu WALI BAND ni adalah penyumbang kepada kesudian abang berkunjung...

TERIMA KASIH UTK WALI BAND

2 comments:

hamzah@al-lavendari said...

umang aai ! nanti kok ada orang jeles. kalau dulu ese datang nyongok2 sekali sekalo, lopeh ni kok bawa tikar bantal torus ! golo deeh..

apa-apa pun saya berterima kasih atas dedikasi istimew awak tu. dan saya terimanya dengan rasa rendah diri dan terharu (ece ceh macam orang terima award lak)

tentang nasihat tu, akan disematkan di dalam hati.

annie said...

SALAM BANG Hamzah@AL:Penghargaan buat abang, dan buat sume gak. Dah abg kato suko lagu wali band tu, sajo lah saya bagi abang nyanyi2 dlm keadaan hafal lagi,hehehehe...

Jgn bawak tikar bantal bang, tu bukan nyanyi namo eh do, cari jodoh namo eh !!