BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, January 27, 2010

HADIAH HARI JADI - SURPRISE CELEBRATION

Tadi (27.01.2010) saya ke Kuala Lumpur atas urusan peribadi - berseorangan.  Memandangkan saya tak expert dgn Bandaraya Kuala Lumpur saya mengambil keputusan utk meminta bantuan dari kawan yg memang kampung laman dia di Kuala Lumpur tu iaitu LIN.
Nak ajak Sha, sah2 dia tak dapat sbb ada tugasan yg lebih penting menanti.


Naik komuter dari Seremban ke Seputeh, tunggu Lin kat situ. Dengan satu harapan utk settlekan urusan yg perlu diuruskan. Tapi apa yg terjadi adalah di sebaliknya. Tanpa diduga (nasib baik tak pengsan !!), kawan2 yg sekampung dgn Lin (warga KL) gak rupanya dah pakat nak buat surprise kat saya bersempena ulangtahun saya yg ke '24' (?) baru2 ni...Belated Birthday lah kannn..adusss!!!!


Belated Birthday Comments and Graphics for MySpace, Tagged, Facebook


Diorang bawak saya jalan2 kat KLCC, makan2, bagi present, aduhaiiii......tapi tak dapat nak ambik gambar banyak2, tak bagitau, tak de lah bawak kamera. Mujur ada talipon murah saya tu, dapatlah snap 4-5 keping gambar...

Noai dapat berita mengatakan yg kawan kita ITUT baru shj menjalani pembedahan kecil membuang kelenjar yg membengkak di badannya. So kami mengambil keputusan, pegi lawat dia di ofisnya kat AMPANG.




Satu lagi kejutan yg saya consider itu adalah antara HADIAH HARI JADI yg paling best utk tahun ni. Haaa!!!! guest who I met? Tu dia, penyanyi tersohor yg bersuara emas - ADIBAH NOOR. Itut dgn Adibah Noor ibarat saudara, mereka dah kenal lama sebelum Adibah aktif menyanyi lagi. Sakan kami sembang dgn dia. Yang harus diberikan pujian adalah sikap Adibah Noor yg TAK SOMBONG langsung. Boleh terbahak2 gelak ngan kami, bercerita, belanja kami minum. Kami pun bagaikan dah kenal lama dgn dia. Nasib baik sekali lagi, saya tak PENGSAN!!!



Adibah Noor bersama BIRTHDAY GIRL(girl?, hehehe)


 
Dari kiri di belakang : Noai, Zie Duamin, sayalah tu, Lin dan Itut.




So, sebagai menebus kegagalan saya utk melunaskan hajat (sapo suruh buek surprise?), Lin mengambil tanggungjawab utk mensettlekan  urusan saya yg tak kesampaian. Dia janji akan uruskan semuanya bagi pihak saya - tau takuttt ....


TO ALL MY LOVELY FRIENDS....Terima kasih banyak2, klu boleh hati ini ingin diberikan sebagai galang gantinya di atas kesudian kalian meraikan saya. I LOVE U ALL VERY MUCH. Hanya ALLAH yg akan membalas.

12 comments:

ZOOL@TOD said...

Bestnya... Happy Belated Birthday

annie said...

Salam ZOOL, T/kasih banyak2. Memang best gileerrr...

hans said...

happy belated besday
best tul

annie said...

hans: thank you, mmg best!!!!

Erna said...

wah..seronoknya anie..dapt jumpa adibah nor pulak tu..konpem akan diingati sampai bila2..suroh tak dio nyanyikan lagu untok annie...
bolih dongar live suaro dio mesti merdu..bak buloh perindu..akak pun suka suaro dio ni..

annie said...

kak erna, suruh, dio kato bayar dulu, lopeh tu dibantai eh golak, sporting lah dio, mcm dio dah kawan lamo ngan kitorang pulak, kitorng pun tak do lah ghaso sogan kek dio.

jeBateja said...

Uikkk..mana aci kak...tak ajak jumpa adibah nor...nak suruh dia nyanyi lagu...ikan di laut...asam di darat...ahakz..

annie said...

JEBATEJA: dah awak tu ntah mana2 menghilangkan diri, mcmana nak ajak...tak po, nanti akak nyanyikan utk awak, yea...

~Kak AZZ~ said...

wahhh....behh nya dpt jumpa Kak Dibah...

hepi belated besdei ya...hehehe...moga pnjg umor. murah rezeki dan dipermudahkan segala urusan....amin...

annie said...

Amin Kak AZZ, mudah2an makbul doa kak azz dan kwn2. Syukur..ramai yg mendoakan yg terbaik utk saya dan moga yg terbaik juga yg akan menjadi milik saya.

Mmg dah lama usha kawan saya(Itut) supaya bawak Adibah Noor dtg jumpa kami kwn2 sekolah ni, tapi Adibah selalu sibuk dgn jadual dia, tapi tak sangka pulak saya akan dipertemukan dgn dia dlm keadaan penuh santai mcm tu..saya teruja sgt.

norman said...

Happy Birthday....
Ehmmm "24" takat "34" lepas tuh tah leh putar balek dah..Tetap life begins at 40 ..
dont worry its just a number....
Kat surga nanti semua umur sama 30 han(masa nih semua handsome2 dan cantik2)
bak Adam dan Hawa
Para isteri yang solehah akan menjadi ketua bidadari kepada suami yang soleh....masa tuh takkan jelouse dah....

annie said...

Cikgu Norman. Hehehe, kasi can lah cikgu, nak berangan.
Biar angka tu je silih berganti, hati tetap tak berubah.

Seribu syukur sebenarnya yg dipanjatkan sbb di usia2 begini masih lagi diberikan kesempatan utk berkarya kat sini, dianugerahkan kesihatan yg baik dan diberikan ilham olehNYA,dan dapat dikongsi bersama kawan2 dan cikgu juga. Alhamdulillah.