BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, January 19, 2010

SLEEPY YANG TERAMAT..














  Haiiii kawan2... 

2 hari tak de n3 baru, kenapa ntah lately ni mengantuk semacam je mata ni. Baru pukul 9 mlm dah tekuap-kuap...tak mampu nak bukak mata. Hatta nak bertandang ke blog kwn2 pun tak larat. Badan penat kot...awal tahun ni keje banyak. Nak siapkan macam2, nasib baik tahun ni anak2 kat Pra ni ok je, tak de yg menangis sakan mcm tahun sudah2. Tang tu rilek sikitlah kepala ni...

La ni pun mata dah berbuai ni...hmmmm. Kuak lentang awal gak gamaknya malam ni.

GOOD NITE LAH...Nice Dreammmmmm








6 comments:

Idalara said...

macam sama lak kita..ida pun sejak dua menjak ni terlalu letih minda, bila malam cepat je nk lelap..tp bgus gak tido awal ni..esuk bgun dgn ceria dan bertenaga.

- jinggo - said...

semuga dipermudahkanNya dalam semua urusan...

annie said...

Kak Ida, yelah, pkl 8 je dah mula dah menguap, penat sgt,pagi bangun memang segar..ok gak kan.

SDR Jinggo, Insyaallah, moga dipermudahkan spt doa saudara. AMIN

al-lavendari said...

kat mana awak beli buai tu ? ..saya cadang nak beli satu. alaaa .. buai mata tu lah !

kakcikseroja said...

Salam Annie..

syukurlah budak2 tu tak banyak ragam. Macamana dengan permohonan Annie untuk bertukar kerja tu? :)

annie said...

Abg AL, tak do jual buai tu bang, sendiri bikin, ikek kek pokok, nyanyi lagu "laju, buaiku laju, aku nak kahwin dgn anak raja" , hahaha.

Kakcik, tntang permohonan tu belum tau keputusannya lagi sbb cikgunya dah ada, murid2 belum ada. Tak lama lagi kot..