BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, November 26, 2009

SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA

ASSALAMUALAIKUM...Lama saya bercuti dari mengupdate blog, modem internet rosak, so tengah tunggu teknisyen TM datang rumah repair. Ni dapat pinjam kawan punya broadband jap, dapat lah update sikit, jgn tidak.

JUST WANT TO WISH....Selamat Menyambut Hari Raya Aidil  Adha yg akan tiba esok. Moga kita dilimpahi barakah di hari yg mulia ini. Sama2 lah kita halusi dan dalami makna pengorbanan dan moga Allah berkenan memayungi kita di bawah limpahan Taufiq dan HidayahNYA INSYAALLAH...AMIN....

27 comments:

Pn Kartini said...

Salam Sis..
Selamat Ari Raya Adil Adha..Moga sis sekeluarga bahagia dan ceria2 selalu:):)

Anonymous said...

Selamat Hari Raya Aidil Adha.. Pegorbanan itu satu ibadah! Renung...Renungkan...

annie said...

Lynn and Pn Kartini, Thank you for both of you...SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA

norman said...

Nice blog ...rajin menulis..jumpa blog ni...bila google smv juasseh.I was cikgu norman welding....

annie said...

salam...terima kasih sudi singgah blog saya..ooo.cikgu smvj ya? kami tgh plan nak buat gathering antara batch 84-85 bersama2 cikgu2 84-85 gak, klu nak join bagitau ye..tq

Haliza Ujang said...

ehh nok, sapo cikgu norman tu, cam bunyi2 cikgu rosman yooo. alaaa cikgu kontroversi kito tuuu,
ko nok, mano tak modem rosak, ari2 ko hadap kan, lelamo kabel TM pun bleh melotup.
Selamat Ari Rayo Aji lah nok. Amin.

norman said...

Salam annie;
1.kenal saya tak?
2.saya guru 2nd batch starts 1985
3.ramai geng geng 1st batch smv juasseh ni yang saya ingat lagi
4.semua dah besar2 dah jadi mak orang ekk
5.saya dah berhenti mengajar sejak tahun 1994
6.sejak itu bekerja dan menetap di melaka;masjid tanah
7.sedih tengok ustaz...jauh beza dari dulu;
8.reunion tu insyaAllah kalau kena masa dan waktu nya molek jugak
9.kalau ada gambar2 lama tu post lah kat sini
10.Salam ceria buat semua,semoga Allah memberkati anda semua
ikhlas
norman

annie said...

Cikgu Norman, mungkin klu tgk muka kenal kot, nama tak perasan. Kami dapat contact balik ramai cikgu2 84-85, cikgu Zabedah, Cikgu Sadiqin (semestinyalah sbb wife dia kawan kami..ingat lagi-Wati?), Cikgu Robbani, Ustaz, Cikgu Sani(msih setia di SMVJ) dan ramai lagi sebenarnya. Cikgu jengok2 je dulu blog saya, sume gambar lama dalam simpanan dah saya masukkan dan kawan2 pun best, bagi sumbangan gambar2 lama. Saya seronok bila blog saya dapat respon dari cikgu dan bekas2 warga SMVJ. Sekurang2nya usaha saya utk mengembalikan nostalgia manis di SMVJ berbaloi..ALHAMDULILLAH..Kalau ada rezeki jadi buat reunion lagi, saya maklumkan kat cikgu ya. Harap cikgu sudi datang.....Terima kasih banyak2

annie said...

Liza, Selamat Hari Raya, bolum mintak maaf dah ngutuk!!!! tak po, acik ni kalis kutuk.....Bukan cikgu tu lah, yg kau cakap tu cikgu Osman, bkn cikgu Rosman....

Anonymous said...

hahaha...kita ada cikgu nama rosman ker....ape la liza ni...main belasah jer...saya rasa saya kenal cikgu norman ni...salam cikgu...

kak gie said...

induk
aku rasa pun aku kenal dan ingat muka cikgu norman ni..kurus-kurus rambut berombak kulit gelap sikit. cikgu welding.

Salam cikgu

annie said...

Yo? Macamano lak buleh tak ingat ni....aduhai..

Cikgu, ada masa email kan lah gambar cikgu, gambar time sekolah dulu lagi elok, boleh recall balik

norman said...

WalaikumSalam...gambar lama nak kena scan lepas tu masuk photoshop baru mahu hensem...
InsyaAllah kalu ada .Boleh saya tau apa carier masing masing...boleh story skit kat blog cikgu annie nih...
kak qie sapah?

annie said...

CIKGU, saya bukan cikgu lah tapi cikgi..hehehe..saya pembantu pengurusan murid N17 kat sekolah, Lynn cnsultant (kot) kat KL, Liz setiausaha kat Shah Alam, kak Gie tu klu cikgu klik kat nama dia tu blog yg appear tu bukan blog dia, kebetulan nama dia sama.. nak kenal tengok kat n3 selamat hari raya part 2, yg pakai baju kuning. Dia pun setiausaha kat Menara Naza Kg Baru (nasib baik tauuuu..).

Nak tanya, cikgu ingat lagi ke saya? tuan punya blog ni??

ALHAMDULILLAH, kebanyakkan dari kami sume ada kerjaya... cikgu plan lah something utk gathering ngan batch kita. Cikgu2 pun ramai dah kami dapat contact. Belum ada kesempatan je nak jumpa

annie said...

CIKGU NORMAN, maafkan saya tersilap. Kalau cikgu nak tengok gambar kak gie tu bukan kat n3 selamat hariraya part 2 tapi kat CERITA RAYA LAGI...Harap Maklum

norman said...

salam...thnx for following my blog...pandai awak cari...saya tak rajin menulis macam awak...saya suka baca jer...
ehmmmm...umur dah cam ni memang suka cari nostalgia yang membahagiakan dan buat rasa muda ekk..

norman said...

rasa nya dulu nama induk ad top juga kat mulut cikgu bedah & ustaz....dah nengok dah gambar masa kamu form 5 tuh,,,ujie tuh saya ingat ada gi rombongan gi zoo,,dia sembang ngan saya,ada budak tu merajuk kat dalam bus,,,he he cuba teka saya rasa saya ingat budak lelaki tu,
ingat tak ujie kita pergi zoo..zuraidah pun saya ada ingat,

annie said...

AIKKK CIKGU, apahal lak saya top kat mulut cikgu Bedah ngan Ustaz? Ni cerita baik ke cerita tak baik ni..suspen lah pulak. Apapun tu cite lama cikgu kan, tapi nak tau gak..rasanya saya dulu tak de lah se top kwn2 lain tapi kenapa yg namaku di bibir mereka?

Budak lelaki yg merajuk kat Ujie tu?? Hehehhehe...sapa tak ingat kat budak tu?

Cikgu belek satu2 n3 yg ada dlm blog ni, banyak gmbar2 lama...by the way thanks a lot sbb sudi luangkan masa tgk blog saya..

kak gie said...

ehhhhh sapa lah tak kenal kat mamat yg merajuk tu.... kah kah kah anyway saya masih contact dia lagi sebab friend is forever....

cikgu pun mestilah teramat ingat kat dia kan sekarang ni dia kat STAR.

eh induk, tak sangka kan dah 25 tahun tinggalkan sekolah baru ni aku tau kau top kat sekolah... aku lain lah kan kau kata aku ni sombong.... LOL kah kah kah

annie said...

top yg baik2 tak po, sbb lawa ko kan (perasan)...alright lah, tapi klu top yg tak baik tu yg tak syok....

norman said...

Meriah lah entry nih...kalau jumpa agak nya kelu lidah tak terkata...
Induk ; rasanya namatu ada dengar sebab induk tuh budak baik.....control adap lah itu macam...
About the gathering tuh memang sukar kalau saya nak organise...selalu orang pompuan pandai buat nih?
Tentang saya punya masa cuti tak sama orang lain selalunya..
Anyway I really appriciates usaha yang anda lakukan ini...

annie said...

Salam cikgu, tak pe, biar meriah, I like this kind of response, ini tandanya blog saya ada yg sudi bertandang. Cikgu jgn mention mcm tu, nnti adalak yg termuntah bila baca puji-pujian tu. Saya ni nakal gak dulu, biasalah budak2 kan.

Dua gathering sblum ni saya ngan Arman (Janggut-kelas ppe) yg organise, dibantu kwn2 lain gak..Alhamdulillah berjaya. Kali ketiga ni ingat nak serah kat org lain lah sbb kita tak cuba tak tau cikgu kan, ntah2 lagi tip-top bab mengorganise ni cuma tak diberi peluang.

Cikgu relax je kat Melaka tu, just hopefully bila dah sampai masanya sok cikgu mesti luangkan masa utk berjumpa dgn kami ya.

Oh ya, Salleh kirim salam kat cikgu. Hari ni dia pegi Dubai pulak...bdk tu round the world betul. Cikgu ada baca komen saya kat blog cikgu?

norman said...

emmm rasa nya dak Salleh ni dia pernah kerja dengan WANIJA HONDA
betul ker?Salam salam....
Ada baca komen kamu...terima kasih ...saya baru cuba cuba berblog...ajak ler kawan kawan nanti sesekali boleh meriahkan situ...

annie said...

Insyaallah..memang saya dah bagitau kawan2 pun pasal blog cikgu tu...

Diorang belum nak mula je tu, kalau dah mula - meriah !!!

Abg man said...

salam buat semua,kito baru terbaca tentang cikgu norman ni raso2 eh macam kona amek ,tapi lupo-lupo ingat.cikgu norman ni sekarang kat mano lokasi eh...cikgu ni mungkin kona kito pasal kito 1st batch aliran auto ,anak buah abok.intake 84/85.skg dah tuo anak pun dah mengikut jojak kito bersekolah yg samo.baru amik spm ari 2.

Abg man said...

salam buat semua,1st kito nak mengobakan kito ni student 1st intake 84/85 kelas auto,anak buah abok.kito terbaco mengatokan norman tu adolah cikgu norman,jadi kito ingin bonar nak berjumpo cikgu ni,raso-raso kito kona amek,walau pn lain kelas.cikgu but apo sekarang?..penyolam harto karun ko?.. bagus tu..

norman said...

Salam Azman ...terima kasih ingat kat saya...Den ngan abok memang geng Slalu bona kulu kilir...Tahniah lah Man dulu kito raso raso cam jauh jor tak leh nak gurau sakan...Lar ni umor dak kek sebayo kut....body pun dah berubah..Tapi den mantain lai..
Saya lokasi di Melaka Masjid Tanah..saya kerja di Power Station Powertek Bhd
terjumpa blog ini...enjoy gak
konangan lalu...
Menyolam tuh kogomar den...bila ada masa dan pulus nyer...