BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, November 17, 2009

KENDURI KAHWIN KAT GUNUNG PASIR SRI MENANTI.

Sebenarnya yg membuatkan kami melarat2 sampai ke sekolah hari Ahad minggu lepas tu adalah disebabkan  kami mulanya pegi kenduri kahwin anak saudara Noai kat Gunung Pasir, Seri Menanti. Tinjau2 gak kot ada Nizam ke kat majlis tu kan, dia kan orang Gunung Pasir, tapi tak pasti kampung apa, tapi tak nampak pun kelibat dia, bukan kampung dia kot.  Uikkksss..kerabat diraja ke member kita tu??? Maklumlah orang Seri Menanti..



Noai ngan Zie singgah rmh saya bersiap, berdandan, time ni mmg buat saya ingat balik masa kat asrama dulu, asal terluang je masa, mula lah melaram, ambik gambar... Si Noai lah mak andamnya...and wardrop nya pun...Gambar2 ni kat rumah saya lah, sebelum bertolak ke Seri Menanti.






Biasalah Noai, tgh menjalankan peranannya sebagai 'mak andam'
(for information, sulaman manik yg cantik kat baju saya tu adalah kerja tangan Noai, cantik dia buat dan memang puas hati)






Suami saya usik diorang, nak kenakan bayaran sbb ambik gambar kat studio kami kan, habis sudut2 yg tak indah dlm rumah saya jadi lokasi kami bergambar

0 comments: