BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, November 30, 2009

KITA BERTEMU LAGI


SALAMMMM...................

Hai friends, kita jumpa lagi, diluar kerelaan saya, saya berehat seketika sbb internet kat rumah problem, biasalah, musim hujan kan. Orang dok cakap saya ngadap pc non stop tapi sebenarnya plug komputer lupa untuk dipisahkan dari suisnya, so, bila hujan jadilah macam ni. Sementelahan komputer kan sensitif. Bukan rumah kami je yg berdepan ngan masalah ni, tapi ramai jiran kami yg kebetulan senasib dan di hari yg sama juga hal ini terjadi.

**MORAL OF THE STORY IS, CABUT PLUG SEBAIK SAHAJA HABIS MENGGUNAKAN KOMPUTER**

But now I'm back, dgn cerita yg banyak tersimpan....well....just wait!!!!!!!!!!!!!!! Sekalung terima kasih terlebih dahulu ingin saya bingkiskan di atas kesudian kawan2 untuk terus melayari blog saya yg DAH SAH2 TAK HEBAT INI...
LOVE U ALL

0 comments: