BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, November 13, 2009

MENGANTUKKKKK.............


Adusss.....tak sempat dah nak masukkan sebijik dua cerita lagi, mataku dah menyanyi lagu "tidurlah wahai permaisuri".

Dah tak mampu melayan jemari menari di dada keyboard.....acik nak tidur....dah mcm singo lapar ni, tengango yo kojo eh, mengantuk yg tak terampunkan lagi dah. So,  I'm going to make a 'kuak lentang' now.

Good nite, nice dream...Bye....................

2 comments:

Jijahh @ f.k said...

selamat beristirehat ... tidur nyanyak n mimpi indah

annie said...

jijah, mmg nyenyak dan indah mimpi akak mlm tadi ndak2nya pulak micheal buble pun nyanyikan akak lagu top dia - sway..tgh dia sedap nyanyi akak pun terjaga, rupanya hset akak berbunyi, sway tu ringtone hset akak..kacau je!!!!