BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, November 2, 2009

CANTIKNYA DIA




Hari ni kan cuti, keje rumah sume dah settle, ntah apa nak buat, tengok gambar2 kat internet, jumpa gambar buah hati Dato' K ni, CANTIKNYA DIA...


Mulalah berangan, kalaulah saya secantik ini kan, kat manalah saya sekarang. Apalah yg saya buat sekarang. Macamana lah layanan yg saya dapat dari orang yg saya sayang kan...... Lupa diri ke hilang ingatan dah saya sekarang kan. Yelah, dah cantik, jadi perhatian, berlagak lah kot....saya lah, bukan Dato' Siti. Dato' Siti sebaik2 insan.
Saya lak tulah mcm dlm gambar. Tak abih2 golak, menyengih sampai orang naik lotih nak layan. Tapi apa pun SYUKUR ALHAMDULILLAH.... sempurna walaupun tak secantik Dato Siti Nurhaliza.

9 comments:

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

salam kak annie =) terima kasih kak sudi sesinggah blog nuar =)

Jijahh @ f.k said...

setiap orang ada kecantikannya tersendiri .... kan ..kan ... orang yg cantik .. lahirnya dari pekerti yg baik ... dari dalam jiwa ... dan wajah mencerminkan nya

annie said...

Nuar, sama2, terima kasih gak sbb singgah blog akak.

Jijah, betul, kita pun cantik kan..hehehe

al-lavendari said...

semua manusia ini cantik belaka dijadikanNya. omak ese dulu cakap "biar sakit mato, jangan sakit hati".
ese dapek dua2, mato pun tak sakit, hati pun cam tu juga ( kadang2 tu sakit gak ! hehe )

annie said...

Sdr Al Lavendari, agak2 eh suami saya dapek yg mano satu lah kan, harap2 tak sakit kek mato dan tak sakit kek hati pun. Cantik cik adik kek sobolah SDR Al Lavendari tu...sapo?

BuLaN iTu aKu said...

kak annie.. bagi ku.. kau sudah cukup cantik....serius..

jeBateja said...

Wakakakakakakakakaka...udah udah lah tu kak...walau akak tak se cantik si Siti tu....tapi akak ada kawan2 seJAHAT jebat....secute RUSLI...hah...tak maw bersyukur lagik....ahakz....

annie said...

Bulan, Thank U so much...ALHAMDULILLAH. Malu lak pulak. Bulan pun apa kurangnya,cantik...


Jebateja, haah kan, memang akak bersyukur ado kawan2 spt yg Jebat senaraikan...yang penting happy kan...

al-lavendari said...

tu patung jer. tu pun ada orang jeles ! dah ganti dgn bunga levender lak.