BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, November 14, 2009

DOMAM LAH PULAK


Dari hari Jumaat tu ari lagi dah rasa lain macam badan ni, seram sejuk, malam tadi dah makan ubat, pakai sweater-tidur, tu yg awal na tidur malam tadi, tak berapa sihat sebenarnya, Ni tadi baru balik dari kenduri berkhatan kat rumah jiran, dah rasa bertambah sejuk lak. Seminggu dua kebelakangan ni hujan je pulak, tak hujan pagi, hujan petang. Tu yang badan jadi tak sihat. Aduhai...dah angka (org N9 tak paham apo maksud 'angka', melampau!!) I need some other rest ni.... hmmmm kalau lah ado orang nak urut kepalo, syok ooiii...

8 comments:

BuLaN iTu aKu said...

akak tak sihat ker

annie said...

Demam lah Bulan, 2-3 hari ni berhujan je, akak memang selalu mcm ni, klu berhujan sikit mula lah, klu tak demam, selsema....tapi dah kurang sikit lah, dah makan ubat. T/kasih

Jijahh @ f.k said...

makan ubat tauu ... rest secukupnya

annie said...

ok, thank you sbb prihatin

rusli_zairin said...

memang dah musim eh.. kito pun samo yo tak sihat..anak pun domam gak..
dulu tak kawin lg mmg guno bahaso 'angka..' bilo dh kawin ngan org melako jadi 'dedau-dedau'.. lak..hehe

annie said...

elehhh, nyampah!!! Dah sihat lum?

rusli_zairin said...

dah ok skit.. ni dtg sakit baru.. namo eh 'cari penyakit'.. sakit2 badan sobab main tenis

annie said...

tak dapek akak nolong eh tu do, klu dokek buleh tolong urut an, jauh na, urut lah sendighi