BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, September 23, 2009

BERAYA DI MAMBAU


Acara wajib, pemberian duit raya, lepas dapat duit raya, anak buah nak ambik gambar, mcm YB lah pulak

Bersama ibu mertua, Hajjah Halimah Bt. Alias




Anak-anak ku.


1 Hari Raya pagi adalah hari yg paling sayu pada saya di mana sume isi rumah akan bersalam2an, cium tangan mak, suami, kakak2, abang2..memang sayu. Air mata tak terbendung. gugur tanpa sedar. Adakah saya dapat lagi menikmati detik2 sebegini di Syawal tahun depan? Harapannya moga bilangan ahli keluarga kami samada di sebelah suami mahupun saya makin bertambah dan bukan berkurangan hendaknya. Tapi saya tak sempat nak merakamkan detik2 bersalaman tu sebab leka melayan kesedihan yg teramat. Cuma yg sempat dirakamkan gambar2 saya dan anak2 lepas sesi bermaafan.

0 comments: