BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, September 3, 2009

ANAK-ANAK KU











Pagi tadi sementara tunggu cikgu masuk, saya ambik alih jaga anak2 saya kat Prasekolah ni. Biasalah aktiviti sebelum mula kelas, saya ajak diorang nyanyi2 - lagu kanak2lah, takkan lagu jiwang lak kan. Laaa...bukan main susah nak bukak mulut, mcm puasa sangat. Mcm mengantukkk jee...

So, saya suruh diorng bangun, senaman sikit pas tu bukak lagu kat h/set suruh diorang joget step bebas. Ha kau.... bukan main suka. Siap buat shuffle lagi. Syok lah pulak tengok perangai anak2 6 thn ni. Barulah diorang segar balik.


CIKGU SULAIMAN, BUKAN PENDERAAN YA, PSIKOLOGI.....

2 comments:

Sha said...

salam:)
nape gambar anak den tersorok yo...
saja dengki le tu.

anniecute said...

sorry...lupo lak nak suruh dio ko dopan. Hahahaha..yolah, sok gi den ambik gmbar dio sorang2