BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, September 23, 2009

BERSAMA ANAK2 BUAH.




Ni sebahagian je ni, anak2 akak kat kampung. Excited na raya sampai saya lupa nak rakam gambar lain2, dah balik yg lain2 baru teringat... Lupa sungguh. Anak saudara sebelah saya ada 26 orang tapi tahun ni dah kurang sorang sbb anak kedua abang sulung saya telah kembali ke Rahmatullah hujung Julai baru ni..(Alfatihah). Cucu (cicit mak) ada 11 org dan Insyaallah, thn depan tambah lagi 2 org. MERIAH

2 comments:

jeBateja said...

Uikkk...sib baik saya dah kahwin...kalau tak..buleh jadi calon anak buah...kan...kan...kan

anniecute said...

Bulehh..ni tak sume ada ni Jebateja, ramai lagi yg masih single, tapi lupa nak ambik gmbar diorang, tapi klu ada hajat nak menambah...boleh bincang...