BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, September 9, 2009

PASAL HERO LAGI

SAUDARA RAMLAN PIN (depan) and SAUDARA RASHID (belakang). Saya tak ingat langsung si Rashid ni. Kat sekolah baru kenal, entah berapa kali dia ingatkan nama dia kat saya. Lepas ni kalau jumpa kenal dah.






Tuan SYED AHMAD.Masa sekolah dulu tak pernah kot saya sembang ngan Syed ni
Tapi sekarang asal jumpa ada je cerita yg nak kami sembangkan. Ramah rupanya dak Syed ni ya.








AZMI IDRIS @En. Amy Lantun (????). Ntah apo2 namo eh, tapi lebih mudah kita kenal kan, dari nama sebenar diorang. Kursus PPE. Orang kampung den, Bahau










6 comments:

jebateja said...

Uikkk...OTAI2 belaka erk kak....ahakz...

anniecute said...

yea... hensem lagi masing2. Macho still under control, jgn main2

jeBateja said...

alaa kak...yang kiut miut tak de ke....ahakz

anniecute said...

kiut-miut? akak je kot...hahahaha..ada, tunggu...belum sempat nak masukkan lagi.

Walaupun 41thn, kami still kiut-miut, tunggu je

aman said...

Kau ado contact azmiah tolong kasi kek den.....

Sulaiman.

anniecute said...

nanti den cubo mintak kek suhra, kek dio ado no azmiah. Hahaha...ingat kisah lamo ko??