BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, September 16, 2009

TESTING BAJU RAYA


kak long
kak ngah



Tadi lepas masak, pegi ambik baju raya yg dah tempah. Aduhaiii...kopak acik, dah lah bonus ciput yo tahun ni.... tapi tak po, asalkan anak2 bahagio.





Sakan anak2 acik melaram, bukan main suko dapek baju baru, tak po lah...biar lah anak2 cantik, ibu tak cantik tak po.. sodih acik...
Ingat maso dulu2, maso umur2 diorang ni....ANDAI DAPAT...KU UNDURKAN PUTARAN DUNIA...

4 comments:

jeBateja said...

Wahh kak....kain tu kalau buat baju melayu...hensem gak erk....Selamat Hari Raya kak...Mohon Ampun n Maaf....

anniecute said...

memangggg hensemmm, kena lak si Jebateja yg pakai. Sesuai.

SELAMAT HARI RAYA utk Jebateja jugak ya, jemput dtg rmh akk, address dah bagi...

al-lavendari said...

merayau2 blog anak laut terjumpa lak blog ni. saya duduk di Senawang ... dulu2 semua orang susah acik. tak usahlah nak ngundur2, jalan mesti pandang ke depan!

anniecute said...

thanks 4 your comment. Memang kena pandang depan, klu undur2 nanti masuk gaung lak, kan. Tak de lah, apapun sekarang kena dulukan anak2, tp dlm waktu yg sama kena maintain apa yg ada, tak de lah orang pandang rendah, betul tak...

SELAMAT HARI RAYA, Lavender Height dekat je, jemput datang rumah