BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, September 25, 2009

BERURUT DENGAN LYNN

Dah dua hari tapak tangan kanan saya ni kebas, kenapa ntah. Selalu kalau terhimpit masa tidur, tak lama tu baik balik, tapi kali ni 2 hari dah. Pagi tadi pegi klinik, doktor cakap tak de apa2, masalah saraf je. Boleh baik sendiri, tapi doktor ada bagi ubat. Lynn dan Ujie cakap faktor usia...ye ke???Tak mungkin...mudo lai ni. Mujur tukang urut datang rumah. Hulur je lah tangan, pengeras 5 sen. Ngan kawan pun nak pengeras!!!



8 comments:

jeBateja said...

ooo..tgh berurut...ingatkan tgh ukur LENGAN sape paling besaq...salah paham plak den ni hah....maap Malaysia...ahakz

anniecute said...

pun buleh gak klu nak cakap mcm tu sbb sesi ukur tangan tu pun ado yo kitorang buek sblum tu...hahahaha

Azman said...

boto ko lynn 2 blh urut,kau kok seliuh lagi sebolah tangan 2,ya boto-boto...tp den cayo dak lynn 2,takan nak di sokah eh tangan pulak yo tak????cubo tengok gambar 2 betul2..nampak tak,ado yg tak kono yo 2,org berurut menjorit sakit,tp ini suko plk..mushkil lak den..

Lynn said...

kawan punya pasal la mintak 5sen kalu orang lain den minta 50hinggit tau...5sen pun kedekut... ada gak kawan aku yang camni rupo eh....huhuhu

anniecute said...

Man, sakit tapi sbb walau dlm keadaan apapun, setiap kali lenser kamera dihalakan kek kitorg, kitorang akan cubo kontrol keayuan..ITU PASTI!!!

anniecute said...

Lynn, ni baru sorang kau jumpo, ado lagi 50 org mcmni..hahahaha...

Azman said...

pandailah kau ndok,.. tak do lynn,kau cayolah cakap induk 2..den kona kau 2 org ni..bukan baru tp dh lamo..25 thn dahulu kala..lamo tu..kau org yo tak kona den pasal"I'm alone person"...ala-ala "ZORRO"..mano ado kawan mek...ini pn kalau kau nak ctec dlm mesin ni yo lah..lopeh 2,tertanyo-tanyo sapo org eh ni..!!!

anniecute said...

Man, eleh kau, tak abih2 menyuruk...mcm ponyu lak ai, ponyu pun dah tak pemalu na skrg ni dah. Nyampah den, kau nyuruk lah mcmano pun,den MEMANG dah konal kau. Hahahaha...where do you want to go????