BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, September 25, 2009

UJIE NGAN LYNN

LYNN AND UJIE
UJIE




Ni duo org ni adalah antara awek yg bermulut laser maso sekolah dulu. Tapi sampai sekarang dah jadi omak orang pun ghupo eh still tak berubah... yg berubah fizikal yo... Mulut mak datukkkkk...,tak boleh belaa (anak2 saya punya bahaso).. nasib baiklah brutal den pun buleh tahan gak gaban eh, klu tak dah lamo den berkurung dalam bilik (tapi hati baik beb..itu yg pasti). Baru 2 org, dah kecoh sakan, klu lagi ramai, ngan Noai, Adik, Itut, Sha, Wati ko atau sumo yg lain2 tu laaaggiiiii gamat. Tapi seronoknya Ya ALLAH, rasa tak nak berpisah, ajak tido rmh tak nak lak masing2 tu. Pukul 2 Lynn balik dulu, rushing nak ke tempat keje balik. Macamano dio datang tadi, camtulah dio balik, pkl 2 dari Senawang, pkl 3 dah sampai Kelang Lama. Haiyooo.....omat akal den

2 comments:

Lynn said...

abis nak wat camno kalu perlahan2 drive ngantuk la plak...biar cepat asal selamat.....

anniecute said...

Haah iyooo...modified kan lah peribahaso tu, copek asal selamat.Mintak2 selamat sentiaso!!!