BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, September 11, 2009

YEA-YEA BALIK KAMPUNG....

MAKKKK.....ANAK BONGSU MU BALIK...


Esok pagi kitaorng satu family nak balik kampung berbuka and bersahur ngan bonda tersayang. Tak sabar ni..Lambatnya esok.......


8 comments:

Sha said...

salam:)
seronok kau balik kg. jgn lupa tlg mak tu buat pelita keliling rumah.

selamat berkumpul & berbuka

anniecute said...

Hang cakap mcm tu ingat kat arwah pak sedara dulu, bila time nak raya ni dialah yg incharge pasang pelita keliling rumah. Skrg dia dah tak de, tiap kali raya ingat kenangan ni. Sedih pulak...

LIZ said...

eleh nok, den balik tiap minggu, elok yo sonyap lalu dopan Giant, dopan umah ko ....tak do nak bising-bising bagai ....

anniecute said...

den manjo..kau tak manjo. Den balik ngopek kek omak den. Hahaha

Azman said...

Selamat hari rayo!!Berhati-hati balik rayo 2 jangan tampek laki kau ,kalau dia bawak keto terlaju sikit ..bulan-bulan poso ni semuo org mudah bongeh pasal tak dapek makan!!Buek sonyum jo yo. macam mano pun contol sonyum dan ayu jo boleh ko..balik kg jangan lupo kirim salam kat semua org kau yo.kalu ado kg la...

anniecute said...

den tak yah susah2 nak kontrol ayu sbb den mmg dah sedio ayu...hahahaha. Ado kg den, tak cam kau lupo asal-usul, maklumlah dah jadi org Shah Alam.

Balik kg ko, balik Shah Alam ko, singgah rmh den yo. Kau lalu dopan rmh den, jgn lah nak sombong. Den tutup jln tu sok baru kau tau

Azman said...

yo lah.sojak bilo plk kau jadi bangla nak tutup jln ni??..kau bir botul induk,Insyallah jika di izinkan tuhan sampailah den kat rumah kau..tapi bukan rayo ni kot nanti dululah,nanti kalau jumpo takut kau tak nak kawan den plk..biasolah....

anniecute said...

tak po Man, kau datang yo ghayo ni, skrg ni kan musim H1N1, kau tutup yo mulut kau tu, den mmg tak bleh perasan muko kau do. Macam Bandi Amuk tu kan.