BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, February 25, 2010

KAHKAHKAH .............KELAKAU NYEEEE..........


Kat bawah ni entry saya yg telah dipostkan pada 14 February 2010 yg lalu. 





Pertukaran yg tidak disengajakan (alasan..)
Tengah2 belek grafik pelbagai, terdelete layout yg sedia ada, tinggal lah layout lama yg dah tak diguna pakai dek orang lagi tertepek kat blog tak semenggah ni.

So...tak kan nak biar je kan, maka setelah diambil kira dari pelbagai aspek (cewah !!! mcm bagus yo !!!), maka inilah pilihan hati. Sorry yea andai blog ini acapkali memijar kan mata anda. Ni keje orang BORING TERLAMPAU. Hehehehe......







Setelah Abang Hamzah Al-Lavendari 'campur tangan' atas permintaan saya makanya n3 saya tu jadi camni bila ditranslate kan ke B.Inggeris, kelakauuu...(ada gak bahasa kita yg orang Inggeris tak mampu nak terjemahkan ke bahasa diorang kan) - gambar bawah.

Abang AL, saya nak komen kat n3 abang, tapi tak boleh... TERIMA KASIH BANYAK ATAS KERJASAMA ABANG AL.


Teruskan berkarya bang...hehehehe...



6 comments:

al-lavendari said...

part yang paling kelakar bagi saya ialah ayat - "DO NOT MAREE AAAA"

annie said...

Hahahaha..bang sesekali mcm serawak pun ado, golihati btul, tapi acapkali tu tak buleh lak ditranslate eh kan...

JijahJambu@Jj said...

hehehe .. sabo je laa ..

annie said...

hehehe, jijah, habis rosak bahasa..

yusuf mujahidin ™ said...

salam kak

pe kabo? anak2 sehat?

annie said...

w/salam, Alhamdulillah, sihat sume...t/kasih