BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, February 12, 2010

CUTI SAKAN



Myspace Graphics





SABTU, AHAD, ISNIN DAN SELASA ----


HORREYYY.... CUTI . cuti means MELEPAKKAN DIRI KE TAHAP GABAN DI SEPANJANG HARI SAMBIL 'MEMBELA' BADAN AGAR BERTAMBAH CUTE @ TEMBAM...Khihihihi...










Kepada semua masyarakat Cina di Malaysia yg menyambut tahun baru diucapkan  
 
"HAPPY CHINESE NEW YEAR"
 
Kepada yg merancang perjalanan dicuti panjang ini, berhati2 memandu :-
 
DON'T DRIVE AND DREAM...
 
 

 

WOKKK !!!!  Lepak  PD jommm.........










 

13 comments:

Acik Erna said...

annie..akak nak jalan jauh ni..terima kasih ..n3 ni..pun dah mendoakan keselamatan akak ni...

annie said...

kak erna nak poi mano? Bercuti ko? Syokkk ehhh, saya bolo badan yo kak, lepak kek rumah yo, ayah eh kojo, keto lak sakit kepalo, tak buleh jalan jauh...Hati2 dijalanan yo kak..

Unknown said...

saya nak ke JB..................

annie said...

en jinggo, syokkknye, sume org berjalan, saya je yg setia di sini, tak pe, RUMAHKU SYURGA KU..(pujuk hati)

norman said...

Happy Holiday's.....
Saya jer tak holiday lah .....Kerja kerja kerja..bila orang dah balik kerja saya lak lepak lepak lepak...
emmmh

norman said...

Anyway saya happy sangat menanti anak bujang saya yang cuti dari RMC...
Mak dia rindu sampai nangis...

annie said...

CIKGU NORMAN, sama lah kita, saya cuti lah, cik abang yg kerja, kerja, kerja. Nak jalan ngan anak2 je kete lak, meragam, meragam, meragam...ANGIN SEBADAN...

Mesti best kan, dapat kumpul anak-beranak...cuti panjang pulak tu.

Kirim salam kat orang rumah cikgu yea.

al-lavendari said...

DAN JUGA "DON'T DRIVE AND DREAM"

familyria92 said...

lebih baik cuti saKAN dari cuti saKIT

annie said...

BANG AL-LAVENDARI : Saya silap ko ataupun kito samo2 tak silap..btul lah kan, jgn berangan lopeh tu bawak keto/ jgn bawak keto dan berangan...lobih kurang lah tu...

annie said...

salam FAMILYRIA92, terima kasih bertandang ke sini. SETUJU !! Biar sakan jgn sakit..yesss !!!

jeBateja said...

Alahai....apsal plak GABAN jugak disebut...dah lama dah PENCEN si GABAN tu...ahakz

annie said...

jebateja, sbb gaban tu suka buat aksi melampau..nama dialah yg naik. Hahahaha