BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, February 22, 2010

EVERYTHING HAPPENS FOR A REASON


Life's Too Short





Saya pernah keluarkan qoutes di atas kat n3 saya yg lepas-lepas.  Hari ini saya keluarkan lagi sebab hari ini juga saya merasakan kata-kata tersebut begitu dekat dengan saya.

Benar, setiap yang berlaku ada hikmahnya. ASTAGHFIRULLAH....




You Just Dont Know

TAK SEMUA ORANG TAU THE REAL OF ME...



6 comments:

Erna said...

betul tu..annie aja yang tahu siapa diri annie..kan..kan..akak pun belum sempat bertentang mata ngan annie..he he

annie said...

KAK ERNA, ada rezeki bulan 4 kita jumpa, anak saudara saya yg duduk TTJ tu kawin. Saya simple je kak, senang je nak mesra ngan orang. Bila dah kenal, kita mesti serasi. Insyaallah

al-lavendari said...

tak cerita mana nak tahu. lainlah kalau hari2 berjumpa atau duduk serumah.

annie said...

Bang AL, Biarlah rahsia.

izan said...

k ann,

kita3x... hihi. bila cepat mesra tu yang best.... sy ni menaip laju je.. tapi kalu bab buka mulut... berat. jadi bila dapat kawan yg mudah mesra sekurangnya sikap menyendiri boleh jadi terbuka... nnti boleh ada ramai teman.

annie said...

Izan, akak menaip ngan bukak mulut sama laju, ada waktu2nya kelajuan bukak mulut tu mengatasi segala2nya. So, Insyaallah, kita mungkin mudah mesra, meh lah pakat jumpa kat mana2, mesti boleh ngam punya.