BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, February 3, 2010

STRESS MELAMPAU!!!!!

 
Dah loyo dah komputer tu tgk muko saya...

Ni bukan kes enterframe yo, ni candid (yg disengajakan) oleh rakan sejawat yg 'nakal'. 
Dia nak entertain saya yg tgh berdepan dgn situasi stress yg menggila yg hampir2 mengundang saya jadi meroyan ari ni.....lalu disnapnya muka2 tension saya dan sebagai menghargai jasa baik dia utk merawat hati saya tu, saya  masukkan lah gambar saya kat n3 kali ni, ndak2 pulak idea tgh kering nak buat n3 baru ni.. so..HAYUN JO LAH LABU !!!!!


 







Ni diaaa...pencetus keriangan ku hari ini. T/kasih banyak2 yo SAL

4 comments:

al-lavendari said...

apasal SAL tu pulak yang nampak stress ? kesian SAL sampai stress dia ambil gambar kak Ani nya !

Unknown said...

hihi.. apo kono duo tigo aghi ni...

kdg2 memang fining nak mcari cerita .... apa pun kita layan juga... hihi

annie said...

Abg Hamzah, Dio low profile bang, ni gambar lamo, gambar baru eh tongah suko2 ngusik saya tadi tak do, dio camera shy...yg tu pun dio stress tu sbb dipakso ambik gambar.

annie said...

Izan, layan jgn tak layan, janji ado...t/kasih sudi singgah.