BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, February 16, 2010

ANAK2 KU



 

Sajooo....menempel....

Kot ado yg bokonan nak bebesan ko, nak jadi menantu ko....hehehe


HAHAHA..tak de lah, DON'T GET ME WRONG, saja je....asik publish gambar ibu je kannn..sesekali bagi chance anak2 enterframe.

6 comments:

hans said...

huhuhu
okay la tu
baru fair
eekekekeke

annie said...

hans, saja..tak de idea sebenarnya..hahaha

Erna said...

annie..dah besar anak2 memang bolih pun..kalau ada yang nak masuk calon..he he..annie..wah bercuti siap tukar..background pulak tu..cantik...he geram...

al-lavendari said...

anak awak pakai spek.. anak bujang saya, setakat ni tak pakai spek.. ah tak kisahlah !

annie said...

kak erna, wah..sakan cuti yea, apa ole2 utk saya? Tak pe, lepas dendam kak, buatlah lagi baru punya, suruh si bujang akak tu buat, kasi up dia punya tempered. Hahahaha

annie said...

Abg AL, apa ada pada cermin mata?..hahahaha...