BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, February 10, 2010

INDAHNYA BILA DIRI DISAYANGI...

 

ASSALAMUALAIKUM

Land lady mintak izin mengappearkan diri utk yg kesekian kalinya....Nak bagitau, tahun ni rasa meriah bangat sambutan ulangtahun yg ke 42 saya ni...masih lagi menerima present dari orang2 yg saya sayang hingga ke hari ini (never happen before, kesian kan..).....Hmmmm,
***keep on waiting...boleh ko??

Mungkinkah  bahagia mula memancarkan sinarnya kepada diri ini di tahun Masehi 2010 ini? MUDAH-MUDAHAN HENDAKNYA. AMIN.


Muka tak berapa nak hensem, mudah2an pakai tudung pemberian anak ni bisa menghensemkan lah sedikit wajah ini...

Sempena first time salary dia, anak saya si kak long menghadiahkan saya tudung2 yg saya pakai tu...(2 helai). Sebelum ni klu dapat present saya senyum meleret sampai telinga sepanjang hari, tapi yg kali ni betul2 buat kesayuan hadir dalam leretan senyuman. Mata berkaca sebaik menerima pemberian dari anak sulung saya ini. Alhamdulillah, saya diberi kesempatan utk merasa hasil titik peluh darah daging sendiri.

Anak dah sama besar ngan ibu... bersama kak long NANA (the truth is, dia lagi tinggi dari ibunya, hehehe)


Terima kasih harus diberikan kepada semua yg sudi mendoakan kesejahteraan saya. Anak2, suami, kawan2 rapat, kawan yg jauh tapi dekat di hati, kawan2 maya..... 

ISTIMEWA UTK ANDA :

^
^
^
^







AND










24 comments:

Acik Erna said...

seronok la annie..meriah birthday kali ni..ramai yang mengingati dan menghargai..akak memang nak berguru ngan annie..tapi tah bilo la sompek e..lagipun..ngaja orang tuo ni..kono sabar annie..lambek dapek dan lambek paham e.sanggup ko annie..maklum la..baru nak konal dunio it..he he..takut akak nanti..kok annie sedokan rotan lilin..ha ha..ha...

JijahJambu@Jj said...

ceria dua beranak ... mmm miss my mom ....

norman said...

My present is, I'm the 1st on this entry...Tahniah
Happy happy ceria selalu...

Kakcik Seroja said...

Salam Annie..

Alhamdulillah.. pasti bahagia bila diri disayangi..

Anak2 sekarang memang selalunya lebih besar dari mak ayah.. kenapa agaknya ya? :)

Faarihin said...

Alhamdulillah beruntung ada anak yang sentiasa mengingati ibu bapanya.. saya paham hati seorang emak melalui pemerhatian terhadap emak saya... (^__^)

semoga akak n keluarga akak dirahmati Allah selalu..Amin..

annie said...

kak erna, Alhamdulillah, rasa terharu lak..

Saya tak garang do kak, pendidik berjiwa murid, hehehehe...akak bawak gulai ayam kampung lombutlah saya mengajar dari zero ke hero. HEHEHE

annie said...

JIJAH: Apa ditunggu lagi, chinese new year ni terbang lah jumpa bonda kat kampung.

annie said...

Cigku norman, bukan the first but the third, hehehe, apapun doa cikgu tu yg paling penting, itulah hadiah yg paling berharga utk saya. T/kasih cikgu..

annie said...

kak cik, Alhamdulillah..
Agaknya faktor pemakanan sekarang yg pelbagai dan ada yg ntah apa2 tu lah yg menyebabkan kita sering dikalahkan oleh anak2 kan. Agaknyalah.

annie said...

Faarihin, T/kasih atas doa awak. Awak pun akak doakan akan jadi anak yg sentiasa berbuat baik kepada ibubapa dan keluarga. AMIN

al-lavendari said...

selamat menyambut ulang tahun kelahiran. kiranya saya terlewat sikit nak wish. ada problem dgn talian internet kat kedai. semoga panjang umur, murah rezeki dan sentiasa dalam perlindunganNya.

p.s. saya ada anak bujang sorang !

Unknown said...

annie,

syukurnya dapat merasa dari anak yang disayangi... mudahan satu hari nanti zan akan dpt menjejaki pengalaman seperti tu amin...

ini yg den terharu... huhu.. :D

annie said...

Bang AL: T/kasih. Anak bujang abang tu hensem tak? Klu tengok ayah eh, buleh tahan lah kan. Dan yg ponting, ponoh tak poket eh?...Bukan apo, ibu eh buleh numpang !! Kompang dah sah free tu bang..

annie said...

izan, betul tu, bukan harga yg jadi nilaian, tapi kasih dan ingatan tulus dia tu yg buat kan diri rasa dihargai. Insyaallah, sampai masanya merasa lah...Doa je yg baik2.

jeBateja said...

Hik..hik...42 erk....muda laei tu....ahakz...

annie said...

Jebateja, akak tulis 42 ke? Alamak..tersalah tulis tu, sebenarnya 24..ahakzzz....

pak long said...

salam...
jeliternyer akakkkkkk...

annie said...

salam pak long...issshhh!!! problem mata tu, better pegi check. Bye the way - kembangggg.. KAHKAHKAH

secangkir madu merah said...

salam ukhwah...

happy belated bufday...semoga dilimpahi dgn keriangan dan kesihatan yg berpanjangan...amiiiinnn...

annie said...

secangkir madu merah, tq for the wishes..salam ukhuwah

hans said...

kacak ker cantik?
gua dah confius ni
hahaha

annie said...

Hans, hahahaha, sume boleh diguna pakai kot....penyalahgunaan bahasa !!

mamawana said...

Hepi birthday to you. Selamat panjang umur dan murah rejeki. Sama kiter punya anak sulung dgn panggilan manja kak long wana @ kak long nana ...

annie said...

salam mamawana, t/kasih sudi singgah dan t/kasih juga atas ucapan hari jadi. Moga ukhuwah kita berpanjangan, jemput singgah lagi.