BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, February 23, 2010

DOAKU UNTUK MU

Assalamualaikum...

Doa ku untuk mu...
dengan nama Allah Yang Maha Pengasih dan Penyayang..

 
cid:1.3201195128@web112112.mail.gq1.yahoo.com



Ya Allah ...
Panjangkanlah umur sahabatku. Kurniakanlah kesihatan yang baik padanya,
terangi hatinya dengan nur pancaran iman. Tetapkanlah hatinya,  perluaskanlah rezekinya, dekatkanlah hatinya kepada kebaikan,
jauhkanlah hatinya pada kejahatan, tunaikanlah hajatnya baik hajat dalam agama,dunia dan akhirat .....

Ya Muhaimin ...
Jika dia jatuh hati izinkanlah dia menyentuh hati seseorang yang hatinya tertaut pada-Mu agar tidak terjatuh dia dalam jurang cinta nafsu ...
Jagalah hatinya agar tidak berpaling daripada melabuhkan hatinya pada hati-Mu.
Jika dia rindu, rindukanlah dia pada seseorang yang merindui syahid di jalan-Mu.
 Ya Allah ...
Jangan biarkan sahabatku tertatih dan terjatuh dalam perjalanan panjang
menyeru manusia kejalan-Mu.. jika kau halalkan aku merindui sahabatku,
janganlah aku melampaui batas sehingga melupakan daku pada cinta hakiki,
rindu abadi dan kasih sejati hanya untuk-Mu.
 Ya Allah ...
kurniakanlah sahabatku kesenangan, ketenangan, kecemerlangan dan hidayah dari-Mu dalam menempuh cabaran serta liku-liku hidup di dunia dan di akhirat kelak ... insya-Allah




Yakinlah segala nikmat yang diperolehi itu datangnya dari Allah SWT.
Walaupun sedikit apakan lagi banyak kita hendaklah sedar semuanya dari Allah SW
 

18 comments:

Unknown said...

amin ya rabbalalamin.... terima kasih k ann.

annie said...

Sama2 Izan..mudah2an saling mendoakan...

yusuf mujahidin ™ said...

Ameen

Acik Erna said...

amin..semoga ape yang annie doakan..dimakbulkan...
wah sudah tukar lagi..tetap cantik..

annie said...

Yusuf, Amin.

annie said...

kak erna, mudah2an kak kan, amin. Boringlah kak tgk tu je, saya tahan seminggu dua je, lepas tu mulalah boring.. tak pelah, selagi ada ye tak.

al-lavendari said...

siapakah sahabat yang bertuah mendapat doa khusus awak tu ?

norman said...

Aminn...Saya pun friend's juga kan..website sek juasseh tu kena invite la induk..tapi saya ada tengok link blog ni kat situ..saya member tapi tak tau nak invite..nanti say acuba ricky lagi.you have email boleh bagi saya tak...

annie said...

Abg AL, saya tujukan doa ni utk semua, termasuk abang sekali, Amin.

annie said...

Cikgu Norman, yess!!! tentunya cikgu pun friend's juga. Ni email saya, ani.ishak@yahoo.com

Dah dapat cikgu bagitau balik yea, t/kasih.

pak long said...

salam...
mudah-mudahan dimakbulkan doa tu..aminnnnn

jeBateja said...

nak tambah sket kak....

Andai ditakdir sahabat aku menambah cawangan, jangan lah KAU lupakan dia untuk menjemput aku.

hik...hik...okay tak kak??

annie said...

Pak long, Amin Ya Allah

annie said...

Jebateja, Ada ke sahabat awak mcm tu, ke awak yg mcm tu, klu iya, jgn lupa jemput yea..

norman said...

annie saya dah add you ..mungkin you kena register pas tu approve by the site owner

annie said...

CIKGU, saya dah tengok email cikgu, nanti saya check mcmana then terus register lah, by the way thanks for added me. Ada member kita pun add saya - LAN, tak sure Lan junior ke or Lan Pin (batch saya).

Kakcik Seroja said...

Amin Ya Rabbal 'Alamin.. perkenankanlah doa kami Ya Allah..

annie said...

kakcik, AMIN...Mudah2an diperkenankan